Weet niet of iemand al eens dit topic gestart heeft maar zat net oude foto's van me mannetje te kijken toen hij nog baby en van nu (zucht gaat zo hard he) en leek me wel een leuk idee voor n topic Pas geboren Bekijk bijlage 205630 1 jaar Bekijk bijlage 205629
Wat een leuk topic Bizzy. Mijn zoontje word volgende maand 1 dus kan hier nog niet meedoen. Maar hij is wel behoorlijk hetzelfde gebleven van gezichtje, jouw zoontje bedoel ik dan
leuk! ik bekijk de foto's van "toen" ook nog vaak Bekijk bijlage 205657 Baby Bekijk bijlage 205656 1 jaar
Jou zoon ook! wow mooie donkere kijkers zeg Hoor vaak dat hij mooie ogen heeft, hij heeft lange donkere wimpers waar veel vrouwen jaloers op zijn geloof ik haha
Wow, wat een mooi kindje ! En weet je wat zo leuk is, op de foto waar jouw zoontje 1 jaar is, lijkt hij als 2 druppels water op mijn zoontje die nu 1,5 is. Zelfs mijn man zegt het. Hoe toevallig is dat , Maakt me erg nieuwsgierig hoe mijn zoontje eruit ziet als hij 3,5 is. Ik heb alvast een voorbeeld haha .
Dankje! had stiekem gehoopt dat een van mijn zoons de kleur ogen van mijn vriend kregen (heeft hele mooie blauwe) maar beide hebben de mijne en ook van de lange wimpers geloof me veel vrouwen zijn er ook jaloers op
Dankje! haha nou dat maakt mij nieuwsgierig hoe jou zoontje eruit ziet. Heb nog nooit een kindje gezien die op mijn zoontje lijkt foto? Zal zeer zeker een knap mannetje zijn en worden
Foto 1: Jayro's eerste foto, net geboren Foto 2: Jayro net 1 jaar (en wow wat lijkt ie toch veel op de jongste)