Hallo meiden, Mijn beste vriendin wordt binnenkort 30 jaar, ik ben op zoek naar een speciaal cadeau voor haar.. Het liefst iets waar ik door laat blijken dat onze vriendschap heel belangrijk voor ons is.. Ik heb een budget van circa 50,- Ikzelf had al een idee van internet gehaald om 30 kleine cadeautjes in een mand te doen (maar vind dat niet zo heel bijzonder), of een doosje met 30 mooie spreukjes die ze erbij kan nemen als ze er behoefte aan heeft.. Misschien kunnen jullie me verder op weg helpen?
Ze is pas mama geworden, en houdt van verschillende dingen, zo worden we helemaal gelukkig van struinen door de action en voor een prikkie een leuk iets vinden, ze houdt van winkelen maar is totaal geen merkenpersoon, daar geeft ze niks om.. Kwa hobbys heeft ze niet echt iets.. Ze waardeert hele kleine dingen.. Ik vind het zo lastig haha..
Houd ze van sieraden? Zo ja, zijn een vriendschapsketting of armband met een inscriptie wellicht leuk. Wat anders misschien ook wel leuk is, is om een boekje te maken met foto's en herinneringen die betrekking hebben op jullie vriendschap? Lastig is het he? Succes iig!
Dat is een heel leuk idee! Heb het zelf ook gekregen van mijn beste vriendin afgelopen jaar voor mijn 30e verjaardag. Fotoboekje van onze vriendschap de afgelopen 25jaar. Heel bijzonder!
Ze is net moeder geworden. Er zijn hele mooie sieraden over moeder/kind. Dat vind ik een bijzonder cadeau. Ik zou het getal 30 weg laten in het cadeau, dat maakt het lastig en veel werk. Ik vind het fotoboek/collage met spreuken in een wissellijst ook een erg leuk idee.
Toen mijn beste vriendin en ik 25jaar beste vriendinnen waren hebben we een fotoshoot gedaan, zo leuk! Ik vind een vriendschapsketting of armband ook zo leuk!