Voor bij een blauw jurkje met wat rood-rode details ben ik op zoek naar een rode legging of maillot in maat 158. Kan 'm alleen nergens vinden. hema heeft de rode kleur die ik zoek, alleen enkel tot maat 152 Weet iemand waar ik dat kan vinden? Heb al gezocht bij hema, V&D, H&M, wehkamp, C&A....
Ook in maat 158? En is dat wel een beetje warm en stevig dan? Ik heb namelijk altijd de balen van die flubberende maillots van daar...
Ja volgens mij wel al durf ik het niet met 100% zekerheid te zeggen. Ik heb er zelf een paar voor mijn dochter gekocht en ben er wel tevreden over. Moet er wel bij vertellen dat ik deze voor school gebruik hoor, voor de wat betere kwaliteit kan je idd beter ergens anders heen gaan. Of je zou ze eventueel ergens online kunnen bestellen?
I Belong To You, sokken/maillot (13W1474) | 4funkyflavours babykleding en kinderkleding shop Hold Tight, sokken/maillot (12W1147) | 4funkyflavours babykleding en kinderkleding shop DUNS Sweden rode legging vanaf maat 104 t/m 158 | DUNS Sweden - jurkjes van biologische katoen | Lieva Jurkjes Kindermaillot Katoen effen - ROOD (4016-14) | Kindermaillots : Effen | Kindermaillots & Kinderbeenmode misschien kun je hier iets tussen vinden.
EFFEN kindermaillot Ewers: mt 80-86 t/m 170-176 !! :: MAILLOT PANTY :: KIDS :: Beenmode online; legging, maillot, sokken en kousen! Bonnie Doon | Jumeaux Tights | Kindermaillots
Super bedankt meiden, daar zit wel wat tussen! Zeeman had hier niets in de goede kleur. Wel een rode legging, maar niet rood genoeg en ook nog veel te wijd voor onze spillepoot...
Even offtopic maar draagt jouw dochter van (bijna 5) maat 158??? Hier een meisje van 09/2008 die draagt maat 104
Ja vroeg ik me dus ook al af! Mijn dochter is van 06/2008 en draagt maat 122 wat ik al best een flinke maat vind voor dr.
Was me niet eens opgevallen dat het om je 5 jarig dochtertje ging. Lange slanke den heb je Mijn dochter is van 04/2008 en heeft maat 122-128.
Misschien is het wel voor een van haar ( bonus kinderen. ) Meisje met maat 158 kan ik mij nou met vijf jaar echt niks bij voorstellen neem aan dat het een van de bonus kinderen is. Mijn zoon zit in maar 172! Die is bijna 13.
Haha, nee, 't is voor m'n stiefdochter van bijna 13 Thirza zit in maat 104/110, dat duurt nog wel even, voor die maat 158 past
Ik was er ook een keer naar op zoek voor onder een Diesel spijkerjurkje. Ik slaagde uiteindelijk bij Zeeman. Een rode legging vinden is dus heeeel moeilijk. Bonnie Doon heeft trouwens hele goede leggings voor kinderen, maar lastig te verkrijgen. Slaag alleen online via coccinele of zo
Ik heb thermoleggings in diverse kleuren gezien bij de action. Maar of daar rode bij zitten in 158 weet ik niet.
't Is voor onder dit jurkje: Desigual Tecomara Jurken Ze wordt bijna 13 en wist niks voor haar verjaardag. 't Is geen sieradenmeisje, dus heb toen bedacht dat ze een extra mooie jurk zou kunnen krijgen, maar dan moet het wel een af setje zijn natuurlijk (Heb de jurk wel voor de helft kunnen scoren bij het prijzencircus van V&D, dus ben ook nog op zoek naar een leuk bolerootje voor erbij, in gebroken wit, denk ik ).