ik heb zelf de vivoactive 4s en die heeft eigen gps. Meeste garmin toestellen, zelfs vrij basic varianten hebben gps. Ermee betalen lukt bij mij jammer genoeg niet. Dat ligt ook aan je bank.
Die batterijduur van garmin is idd wel mooi. Zag zelfs een solar variant. Maar die was toch iets boven budget. Ik wil een volle dag kunnen fietsen op een batterij, en dat je dan later de route snelheid en hoogteprofiel kunt terugkijken. Leuk voor in Oostenrijk deze zomer
Ik heb twee jaar een Apple Watch gehad, blij mee geweest. Die moest ik op t laatst wel elke nacht opladen. Omdat in een marathon ging lopen, wilde ik een ander horloge (de AW zou drie uur GPS niet halen). Heb nu de Vivoactive 4S, en daar heel blij mee. Je zei dat deze geen GPS heeft, maar dat is wel zo. En ik kan er mee betalen, icm de Rabobank
Oh dat kan makkelijk met een Garmin. Mijn man laadt zijn horloge 1x per 2 week op, soms 3. Met zijn fenix was dat 1x per 1.5 week. Hij loopt 30 km hard momenteel en fietst soms afstanden van rond de 160km. Geen probleem voor de batterij en veel van die horloges hebben die functies. Solar is er idd ook, maar het verschil qua batterijduur is maar heel beperkt en in mijn ogen is de prijs teveel voor het verschil
Bedankt voor meedenken. Het is de venu 2s geworden. De rosé gold. Bandje ga ik los nabestellen als het bandje wat erbij zit niet prettig is. Heb al verschillende gezien in metaal en leer. Emotioneel momentje ook. Betaald uit het potje erfenis. Dus een cadeautje van mijn schoonvader ❤ Hij kon een mooi horloge ook waarderen.
Ik heb ook een Venu 2S, omdat die ietsje kleiner is dan de 2. Ik laad hem een keer per week/anderhalve week op. Ideaal.
Ik heb een Garmin Venu. Kan je ook andere bandjes voor krijgen. Batterijduur makkelijk 8 dagen incl 4x in de week 2 uur sportmodus en 24/7 gps. Zonder sportmodus makkelijk 10 dagen. Binnen 1.5 uur volledig opgeladen. En een amoled scherm, dus mega helder. Had eerst de vivoactive besteld maar die had geen amoled scherm, dus zwart was blauw, vond ik zo lelijk. Dus omgeruild. Edit: oh je hebt al een Garmin gekocht hahaha, veel plezier ermee!
De kleinere variant van die van jou. Ik ga er idd nog een ander bandje bij bestellen. Tot nu toe zit ie wel goed