Hallo allemaal, Ik heb 4 weken vakantie gehad (jajajaja ik weet het heel lang erg lekker etc etc). Nu heb ik al vanaf kind zo een moeite met het weer moeten. Als ik na de zomervakantie weer naar school moest was het een drama. Nu moet ik vandaag weer werken en voel ik mij weer net zo. Bahhhhh Zo moest effe klagen hoor groetjes erica
dat is maar even joh starten na je vakantie valt meestal niet mee tis maar weer even de eerste stap , ben je weer op je werk dan valt het meestal wel weer mee fijne eerste werkdag
hahah ook herkenbaar ja nou ik begin aan mijn 2e week en het is net of je nooit weg bent geweest succes om deze dag door te komen
Oh je.... wat een lekker begin. Houd de moed erin zou ik zeggen. Het is nu al na enen dus nog maar een paar uur te gaan. Ik werk alweer 2 1/2 week, maar heb er vandaag ook even helemaaaaaaaal geen zin in. Gelukkig chef weg vanmiddag, dus lekker beppen op de site. (hoezo geen werk? STAPELS, maar die zijn er morgen ook nog). Het zonnetje begint weer een beetje te schijnen. JOEPIE
Bedankt voor jullie reacties. Helaas gaat het na enen verhaal voor mij niet op. Ik begin straks om 15.00 en ben dan morgen om 16.00 klaar (werk in de zorg, slaapdiensten). Ik heb het ook erg naar mijn zin op het werk, het is alleen het beginnen he!!! Nou ga mijn spullen maar pakken en dan ben ik er weer klaar voor!!! Voordeel is dat de dagen tot nod vast sneller gaan als ik werk Jullie ook allemaal werkse of ontspanse, Liefs Erica
En hoe was je eerste dag Erica? Oh ik heb ook zo geeeeen zin vandaag!! Vandaag weer m'n eerste dag na 2 weekjes vakantie. Ik heb het ook niet zo meer naar m'n zin op m'n werk en ben op zoek naar ander werk, dus daardoor komt het ook wel een beetje denk.... Ik heb al een sollicitatie gesprek gehad, maar was te oud! Haha en dat op m'n 23e!! Nou ik ga me toch maar naar m'n fiets sleepen..... Liefs
Bij mij ging het uiteindelijk prima! Toen ik er eenmaal was zat ik er zo weer in. Ik werk op een leefgroep voor jongeren en die hebben er natuurlijk "lak"aan dat ik moet inkomen . Dus kom je wel snel in het werk. Ze hebben allemaal vragen , zoeken aandacht. Viel uiteindelijk dus reuze mee. Hoe is het bij jou gegaan Rena?? Met tegenzin naar je werk is wel heel vervelend. Liefs