Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap heel lang mijn eigen bh kunnen dragen. Toen dat niet meer kon heb ik een zwangerschapsbh van de hema gekocht. Die zat goed, het hing wel iets meer maar te doen. Nu lijkt t wel alsof mn borsten ontploft zijn en zien eruit alsof ik bijna 40weken zwanger ben. Mn eigen bh dus verruild voor die van de hema, maar Het zit echt voor geen meter. Er zit totaal geen stevigheid in en t hangt, echt verschrikkelijk. De omtrek is prima maar ik heb al 3 mate geprobeert t zit niet. Wie heeft een zwangerschapsbh oid die wel goed zit. Die van wat steviger materiaal is ofzo?
Ik ben met me eerste na livera heen gegaan daar zijn ze wel wat duurden maar dan zitten ze wel want ze meten ook je borsten daar weet niet waar je woont maar er is vast een lingerie zaak in de buurt lijkt me
Ik lees even mee. Bij eerste zwangerschap heb ik alleen maar mijn gewone bh's gedragen. En sportbh's, omdat die zo lekker strak zaten. Nu zit ik ook te denken om een goede zwangerschapsbh aan te schaffen. Maar omdat het zo'n meegroeibh is, vraag ik me altijd af of ze dan wel genoeg stevigheid geven, omdat ze dus 'meegroeien'... Maar goed, ik lees dus even mee naar de reacties hier.
Ik heb dat dus ook met de bh's van de hema. Daarom twijfel ik of ik een voedingsbh van de hema moet kopen... wil daar ook niet al teveel geld aan uit geven want als bv niet lukt... zit ik weer met zo'n bh snap je wel. Ik heb geen echt meegroeibh gekocht trouwens. Wel een bh zonder beugels, maar meer eentje die vanzich zelf wel mee kon rekken maar toch ook stevig was. Lastig uit te leggen. Was wel een duurdere, geloof iets van 45 euro ofsow, maar hij zit wel goed. xxx sas
Ik draag nu dag en nacht de medium sportbh's van de hema, die hebben geen beugel en ondersteunen heel goed, en de bandjes zijn maar ietsje breder dan bij een gewone bh. Had eerst wel gekeken bij de zwangerschapsbh's bij de hema en bij een lingeriezaak, maar wat een lelijke gedrochten waren dat, met banden van zowat 5 cm breed. Dat staat toch wat minder charmant onder zomerkleding
voedingsbh heb ik een hele goeie van de prenatal gehad (helaas verkocht) Dus daar ga ik weer 1 van halen Maar meerdere hebben dat dus. Ik heb nu D/E echt vreselijk vind ik het haha (mn man niet ) Heb er ook echt last van savonds dus wil een andere. Een sportbh is mss ook wel een goeie ja. Toch maar naar een winkel met paskamer gaan. Alhoewel,,,,als ik die van de hema smorgens aan doe zit ie ook goed, pas na een half uur begin ik me te irriteren. En hangt t,,,,,mss werkt ductape nog wel t beste
Ik heb al vrij vroeg in m'n zwangerschap gemerkt dat m'n borsten echt gingen groeien, nu van C naar D. (ben nu 20 wk) Ik heb toen een meegroeibeha van livera gekocht, want ik wilde ook niet om de zoveel tijd een nieuwe beha kopen... En dit bevalt prima! Hij zit lekker, lekker stevig, bandjes zijn wel wat breder, maar geen 5 cm.. T.z.t. zie ik wel hoe het verder gaat!
Ik vind het een klein drama, dat hele bh gebeuren. Ben begonnen met een kleine B, maar dat was al vrij snel pproblematisch. Toen een "gewone" C gekocht. Maar ook die was vrij snel te klein. Vervolgens een maand met te kleine BH rondgelopen omdat ik geen passende nieuwe kon vinden. HEMA geprobeert, zat echt flut, totaal geen stevigheid. Uiteindelijk uitgekomen op een zwangerschapsmeegroeiBH van Anita en die zit echt heerlijk. Heeft ook beugels dus dat geeft extra stevigheid (wel duur 45 euro).
Hier heb ik sportbh's van de hunkemoller gekocht en heb me wel voor de zekerheid laten opmeten door een van de medewerksters daar hoor
zelf heb ik wat grotere borsten en veel ondersteuning nodig. Ik heb die zwangerschapsbeha's echt nooit lekker vinden zitten. Sowieso wil ik alles met beugels. Ik heb in mijn eerste zwangerschap een mooi, heel stevige Marlies Dekkers kado gehad van mijn vriend, maat E. Deze is echt heel stevig en zit me echt heerlijk. Deze nu weer bij uit de kast gehaald en ik heb, ondanks de beugels, nooit last gehad van mijn borsten. Ook tijdens de borstvoedings periode heb ik een voedingsbeha met beugels gedragen, nooit een borstontsteking of iets dergelijks gehad, maar wel de juiste ondersteuning die mijn borsten nodig hadden. 's nachts had ik dan wel een beugelloze bh aan. Dus wil maar zeggen dat je niet persee aan van die meegroeibh's vast zit, zeker niet als je wat grotere/zwaardere borsten hebt, dan heb je echt wel goede steun nodig!
Dat kan ik ook nog eens proberen ja, ik wil ook echt met beugel denk ik want dat hangen,,,,,,,,,,,echt heel erg duits Denk dat ik mn man eens optrommel straks
Ik heb nooit zwangerschapsbeha's gedragen. Ze zijn zo lelijk! Ik heb gewoon 2 keer normale beha's in een maat groter gekocht, gewoon van de hunkemoller. Waarom zou je perse speciale moeten? Een beetje goede is hartstikke duur. En 2 keer nieuwe goedkope kopen is dan vaak nog goedkoper. Aan voedingsbeha's heb ik meer geld uitgegeven. Ik heb er 2 zonder beugels (handig voor 's nachts en in de eerste weken) en 3 met beugels. Die beugels zijn dan extra breed en soepel, zodat er geen borstweefsel tussen gaat zitten.
nou mij leek t wel fijn. Mn borsten zijn gegroeid, de aders zie je lopen en ze zijn pijnlijk. Dus ik dacht dat t minder zou zijn met zo'n meegroeiding. Maar helaas, omdat t zo hangt is het alleen maar erger.
Ik heb zwarte t-shirt bh's van de hunkemoller gekocht, met een klein laagje vulling voor de vorm. (vind ik veel lekkerder zitten dan zo'n dun dingetje) De bandjes zijn gewoon mooi en simpel, en de rug'band' geeft heerlijk steun! Voor 18 euro ofzo. Het zijn geen meegroeibh's dus waarschijnlijk worden ze straks te klein, maar bij een volgende zwangerschap kan ik ze dan gewoon weer aan. Ik wil niet anders meer!
Jaaaaaa ik heb echt een onwijs goeie tip sinds vandaag: SandrabrA : Maatgevend in Lingerie & Badmode vanaf Cup D en/of Omvang 60 Dit is een winkel in Utrecht speciaal voor grote(re) maten (hebben ook badmode!). Ze helpen je echt heel erg goed en ik heb vandaag 2 stevige bh's gekocht die ik de rest van mijn zwangerschap kan dragen. Ze hebben ook leuke kleurtjes en van mooie kwaliteit. Je betaalt er wel voor, ze zijn gemiddeld 50 euro per stuk (maar ja dan gaan ze ook goed en lang mee..). Nu komt het mooiste: als je een bh (zonder vulling!) koopt en je komt er na je zwangerschap mee terug, dan maken ze er een voedings-bh van. De kosten weet ik niet, maar ik vind het wel een goede service. Je hoort het: ik ben enthousiast!
haha ja dat is wel shit idd! Je kunt ook niet online bestellen zag ik. Maarrrr mocht je er een keer zijn of langskomen: het is 5 minuten lopen vanaf het station..
Hoi, Ik ben helemaal fan van de Anita-voedingsbh's (met beugel). Die zijn wel duur (50 euro), maar geven heel veel stevigheid. Tijdens de vorige zwangerschap was ik gegroeid van 75E naar 85E. Tijdens de borstvoedingsperiode ging het over in 80F $). De Anita-bh's hebben me altijd veel stevigheid gegeven. Na een tijd was de situatie weer als vanouds, maar nu bij de tweede ben ik ook weer hard op weg, helaas... Ik heb mijn Anita's dus maar weer van zolder gehaald. Ik heb trouwens nooit borstontsteking gehad door de beugels. Met een grotere maat heb je die stevigheid gewoon nodig. Zonder beugel 'klapt het dubbel' en snijdt het veel meer in je vlees. Dat is absoluut niet fijn.
Ik heb ook bh's van Anita Maternity. Ik heb ook een grote cup, nauwelijks aan te komen, maar die van Anita zitten echt goed. Ik heb overigens gewoon voedingsbh's gebruikt, ook tijdens de zwangerschap al, ik had de bh's zonder beugels en die zaten hier prima. Ze zijn wel wat duurder, maar op een goede bh moet je niet besparen.