Genieten in de tuin van mijn schoonouders (zijn op vakantie) Kan mijn kleine man heerlijk in de box buiten zitten. Verder denk ik ook wel even lekker fietsen en misschien ergens picknicken! Fijn weekend allemaal!
Eerst de was lekker buiten ophangen en ramen/kozijnen schoonmaken. Die zijn erg vies van de regen van de afgelopen tijd. Verder wil ik hier in de buurt nog even naar een strand toe waar een speeltuin bij is. Scheppen en emmers mee. Daar staan picknicktafels bij. Vooral als het nog geen zwemweer is, is het daar erg rustig. Kids hebben dan alle ruimte om fijn te spelen.
Vrijgezellenfeest van mijn beste vriendin! Ze heeft nog helemaal niks door, zo leuk!! We gaan o.a. varen, dus top weer!
Fijne dag allemaal! Wij gaan een dagje naar de Efteling, met mijn zusje en nichtje. En de mannen gaan klussen. Daarna lekker met z'n allen BBQen. Zin in!
In de tuin, lunchen met vriendin aansluitend housewarming (helaas zonder tuin) als afsluiter vanavond groot familie feest Morgen naar sprookjes wonderland enkhuizen wordt ook nog mooi weer
vanmorgen kids in bad doen en pannekoeken bakken. vanmiddag een verjaardag ( nie zo heel veel zin in maar ja) morgen lekker naar de efteling smiddags ( hebben een abbo dus wippen vaak een paar uurtjes aan )
Naar de brandweer-dag, stad in en daarna lekker in de tuin. Morgen ook naar een pretpark, hopelijk niet te druk?!
Ik heb mijn dochters vandaag beloofd om naar de Primark te gaan...Mijn tantes en nichten gaan ook mee, dus het zal best wel gezellig worden, al blijf ik liever thuis met dit weer. Daarna maar lekker de tuin in denk ik!
In onze nieuwe tuin aan de slag. Gisteren het oerwoud gemaaid en vandaag alle borders omspitten. En D. mag lekker helpen!