vledeweek heb ik een onderwerp geplaatst over mijn vriendin die het momenteel heel moeilijk heeft hoog zwanger geen centjes geen baby spulletjes. dit onderwerp is gesloten omdat het niet bleek te mogen dit soort onderwerpen. gelukkig veel spulletjes kunnen bemachtigen voor haar heeft vreselijk veel ellende mee gemaakt in haar leventje en is en blijft zo sterk! verloor haar zoontje aan vroeggeboorte haar papa overleed en kreeg vledeweek door alle stress vroegtijdige weeen en is bijna bevallen van haar dochterje (gelukkig zijn de weeen remmers aangeslagen en mocht ze weer naar huis. eenmaal thuis werd haar aangeraden om volledig bedrust te houden, erg moeilijk met een mannetje van 7 jaar thuis. was zo vreselijk gelukkig om weer lekker in haar eigen omgeving te zijn samen met haar knulletje de laatste weken zwangerschap in te gaan. zoontje bleef de eerste dagen toch even bij oma slapen (mijn vriendin haar moeder) zodat mijn vriendin even kon bij komen van alles. de eerste nacht thuis ze voelde zevzich voor het eerst weer fijn en beter in haar vel zitten en had weer hoop de huisje stond vol met mooie spulletjes voor de baby. snachts om 4 uur ging de bel en toen begon de ellende pas echt zoonlief stond met de politie aan de deur om te vertellen dat oma een hersenbloeding heeft gekregen en hersendood verklaard. het kleine mannetje is wakker geworden van oma toen het gebeurde en is in paniek naar ze moeder gaan lopen snachts om 4 uur en oma woont een aardig stukje bij mama vandaan. onderweg zag politie het ventje lopen zijn gestopt en zijn samen naar mijn vriendin gegaan om het slechte nieuws te vertellen oma is vanmorgen van de beademing gehaald en is overleden. mijn lieve vriendin zoveel ellende en de enige persoon haar steun en toeverlaat is ze nu ook kwijt 6 weken voor de bevalling van haar meisje. ik vind dit zo verschrikkelijk onmenselijk ik probeer 24 uur per dag voor haar te zijn. wat ik wil berijken met dit onderwerp weet ik niet maar moest dit gewoon even kwijt! wat kan een mens allemaal mee maken in hun leven en ook voor het kleine ventje die alles mee heeft gemaakt en ze oma in de eigen kots zag liggen vreselijk.
Jeetje wat naar voor haar, en wat erg voor haar zoon dat hij Oma heeft gezien zo... Heel veel sterkte.
Jeetje wat vreselijk Wat zielig voor haar en haar zoontje ook, pff die heeft dat moeten zien wat heeft ze veel meegemaakt de afgelopen tijd, bah. Veel sterkte voor haar.
Wat vreselijk! Dat lijkt mij echt ontzettend zwaar. Wat fijn dat ze dan nog een vriendin heeft zoals jij die haar zo goed helpt! Heel veel sterkte voor je vriendin (Zag trouwens net dat jij even ver zwanger bent, en ook van een meisje. Moet ook bijzonder zijn.)
bedankt meiden! klopt mijn vriendin is 26 juni uitgerekend ik 27 juni een heel bijzonder iets hebben ook heel veel aan elkaar. oma is 49 jaar geworden. ik word er altijd erg angstig van als je ziet dat het leven zo snel voor bij kan zijn bah
Jeetje arme kind! Zo erg dat hij dit moet mee maken. En je vriendin wat een ellende ik hoop voor haar dat ze wat kracht put uit haar zoon en haar lieve vriendin. En dat het lichtpuntje van haar meisje haar ook troost weet te brengen. Sterkte
Woorden schieten tekort. Ik wil jou,je vriendin en haar zoontje heel veel sterkte wensen. Is er ook hulp voor haar zoontje want kan me voor stellen dat hij een trauma hier aan heeft opgelopen? Heel veel sterkte
Van zulke verhalen gaan mn haren werkelijk waar helemaal omhoog staan. Verschrikkelijk zeg. Hoeveel kan een mens verdragen?? Heel erg veel sterkte voorje vriendin en haar zoontje. Ik weet niet of ze nog spullen nodig heeft, je mag me pben, heb nog wel het een en ander staan.
Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte voor haar. Wat moet et voor haar zoontje ook erg zijn (geweest).
Jeettje wat kan een mens een ongeluk meemaken, vreselijk! Ook voor haar zoontje. Wat fijn dat ze in elk geval zo'n goede vriendin als jij heeft. Heel veel sterkte.
Heftig zeg.. Zij heeft al zoveel meegemaakt en haar zoontje heeft het gezien. Wat er in dat hoofdje om moet zijn gegaan om naar mama te lopen Heel veel sterkte voor hun maar ook voor jou.
Brrr vreselijk.. Krijg helemaal kippenvel er van Wat verschrikkelijk en wat is het leven toch oneerlijk.