Hoi, wie heeft de gouden tip mbt regenjas (en broek?) voor op de fiets? liefst niet zo'n vies zweet ding... of is dat onvermijdelijk?
bij de decathlon heb je hele goede jassen en broeken! Die ook redelijk ademend zijn! (natuurlijk nooit zoals katoen!) Ik heb voor 150 euro een winterregenjas, zomerregenjas en broek gekocht, met de hoogste waterdichtheid en luchtdoorlatendheid. Dus ik raad je aan om daar ff te kijken. (kan online de broek niet meer vinden, dus geen linkje!)
Mijn broertje heeft een pak van welkoop en is daar ook Erg blij mee , om op het land te werken is het pak voor.
Ik heb een waterdichte parka van de ANWB. Ziet er uit als een normale parka maar volledig waterdicht. Al veel complimenten over gehad.
Ik heb een prachtige regenjas gekocht die ook gewoon kan. Het is wel alleen een jas, deze: https://www.stylepit.nl/rains-blauw-curve-jacket-286064-20 Wel belachelijk duur, maar nou ja.
Voor normaal gebruik is er een van de hema prima. Maar toen ik veel en ver moest fietsen heb ik een broek gekocht bij de outdoorzaak, heel fijn! Ze hebben er ook jassen voor, maar daar had ik al een goede voor