2 weekjes geleden zaten ze op mijn aanrecht. Bah! Lokdoosje gekocht en met een dag of 2 zag ik ze niet meer lopen. Maar vanochtend kom ik de woonkamer binnen lopen er een 5 aantal over de eetkamer tafel en een 10tal over de grond en bij de lamellen. Bah! Ik vind dit zo vies! Heeft er iemand tips? Want ik kan niet een lokdoosje nu bij de lamellen op de grond zetten aangezien ik een loslopende dreumes heb. Wie oh wie?
Nou dat je het zegt, ik had ook een paar jaar terug last van mieren. Bij mij gingen ze wel weg met zo'n doosje. Ze zijn nooit meer terug gekomen. Zou je dat doosje niet 's nachts neer kunnen zetten of wanneer de kleine slaapt.
Ik heb die vervelende, vieze beesten ook in huis en elke keer als ik z'n lokdoosje neerzet zijn ze even weg en een paar dagen later zijn ze weer egens anders. Bah dus laat die tips inderdaad maar komen
Wij ook! We hebben alles al gedaan, lokdoosjes, mierenpoeder en wegbranden (uit frustratie) Ook het nest opgezocht en kokend water etc. Gek worden we ervan, de buren hebben er ook last van.
Mieren Heeft u last van mieren die binnen komen, gewoon ff een stukje koper voor de deur of bij het gat doen waar ze binnen komen, en weg zijn ze. - A. Assen Mieren kan je weg krijgen door wat bakpoeder te strooien bij de plek waar ze zitten, met een dag zijn ze voor maanden weg. En veilig voor kinderen. - Ellen Als je last hebt van mieren dan kun je er kaneel poeder op strooien en je krijgt nooit meer last van mieren. Leg gewoon wat citroenschil neer. Leuk om tezien hoe rap ze dan zijn. Ik heb ze niet meer terug gezien ! - Anna Kersten. Last van mieren? zet voor de drempel van je huis een streep met schoolkrijt, mieren lopen niet door het krijt heen. - Linda Gewoon een bakje aanmaak limonade neerzetten, de mieren zijn er gek op en verdrinken erin. Veilig voor kinderen en huisdieren. - karin Last van mieren? Doe wat Dettol met water in een spuitfles, sprayen en op laten drogen. De mieren gaan bijna gelijk dood en komen niet meer terug. Ook veilig voor kinderen. - A. de Gouw Om mieren weg te krijgen moet je het afwassopje dat je normaal weggooit over de mieren strooien en ze komen niet meer terug. Het werkt niet altijd de 1e keer maar na 3 sopjes zijn ze voorgoied verdwenen en het is nog goedkoop ook. Tip van mijn moeder en oma. - Mariëlle Mischien staat hier wat tussen wat helpt
hoi, ik heb mijn huis sindskort miervrij , ik heb door de hele kamer langs de plint knoflookpoeder en cayennepeper gestrooid,en waarempel ze zijn weg haha,ik had ze ook overal lopen bleh.succes groetjes miranda
lokdoosjes moet je eigenlijk buiten zetten he. dat ze dus nog voordat ze je huis binnen komen al eerst door het lokdoosje gaan. want dan gaan ze dood van die bende, (is ook veiliger voor de kids) en het veranderd hun route. (ofzoiets) Succes met de K....beesten.
Ik heb net nog maar een paar lokdoosjes gekocht en die buiten neergezet. Even afwachten en anders ga ik jullie tips uitproberen. Thanks!
Weet niet of je nog ergens een potje hebt met stuivers...Kunnen ze ook niet tegen...Zit je niet met gif of andere troep.. Werkt goed! Moederstip...!
õ hier een tijdje terug ook zo'n last..ze kropen gewoon over mn tenen! brutale beestjes! en idd, steeds op andere plekken doken ze op. op aanraden van vriendin heb ik driftig met witte peper gestrooid (in de kieren van onze houten vloer, en binnen en buiten bij de drempel) manlief en ik hebben wel een half uur lopen niesen zelf haha, maar daarna stukken minder! succes!