kinderwagen ryanair

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Tweekids, 27 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
  2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Ik zou echt contact met Ryanair zoeken.. een grote kinderwagen mag zelden gratis mee..
    in de link staat dat de reiswieg bij handbagage 20€ kost. Een reiswieg van de kinderwagen mag alleen nooit mee in de handbagage..

Alleen een volledig inklapbare buggy mag normaal gesproken gratis mee.

Ik hen mijn dochter meegenomen in de draagzak. Ging prima. Inklapbare buggy onderin bij de koffers

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.686
    113
    Wij hadden een buggy mee en een autostoel. Maar dat mocht denk ik alleen omdat de buggy inklapbaar was en mee ging in het ruim net als de stoel.

4. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ryanair is heel ruim met het meenemen van babyspullen. Wij zij met onze dochter van 3 maanden naar Rome gevlogen. Je mag 2 artikelen gratis meenemen, maar wij hadden alleen de (grote scandinavisch model) kinderwagen (dus onderstel en reiswieg). Het mocht mee tot aan de trap van het vliegtuig en daar kregen we het ook weer terug.
    Ook mochten we de benodigde spullen als handbagage mee (zoals luiers, eten, fles, schone kleertjes etc. )
    Als je geen auto huurt, zou ik overigens de maxicosi thuislaten. Maar goed, ik gebruik dat ding alleen als autostoel en vind dat kinderen vaak veel te lang in een maxicosi zitten....

Hier is de link:
    https://www.ryanair.com/nl/nl/nuttige-informatie/Klantenservice/Veelgestelde-vragen#13-2

Veel plezier iig!

5. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    En oh ja, je mag met een baby ook gewoon vloeistoffen meenemen, erg fijn!

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik heb gechat met Ryan air en een foto gestuurd en ik mag de kinderwagen inclusief reiswieg en een maxicosi meenemen gratis :)

Jiseb vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina