mooi zwembad omgeving rijssen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door goudje, 12 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goudje

goudje Lid

4 jul 2007
    52
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wij zijn op vakantie in de buurt van Rijssen.
    Nu geven ze morgen geen mooi weer op.
    Dus zijn we op zoek naar een leuk zwembad voor de kinderen.
    Ze zijn 8 6 en 1 jaar oud.
    Iemand een idee?

Op internet zag ik de scheg in deventer maar die had hele slechte reviews het zou er vies en druk zijn.

2. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Kwam in m'n jeugd daar heel erg vaak. Inderdaad vaak druk. Vies kan ik me niks van herinneren :)
    Vond het vroeger daar geweldig.

Maar ben er al 15 jaar niet meer geweest, dus hoe het nu is kan ik niet zeggen.

3. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.636
    379
    83
    ..
    Je zou nog kunnen kijken naar het zwembad in Wierden..
    Of aquadrome in Enschede..

4. Chels89

Chels89 Bekend lid

22 apr 2014
    799
    128
    43
    Scheg is populair en daardoor druk, hygiëne geen idee. De Kolk in Wierden heeft een glijbaan als je oudste kinderen dat leuk vinden en voor je jongste leuk peuterbad. Preston Palace Almelo is het water heerlijk warm en kan je combineren bijvoorbeeld met de indoor Kermis daar. Ik weet dat er in de omgeving van Rijssen in de dorpen nog andere zwembaden zitten maar geen idee welke dat zijn en of het wat is. Aquadrome en Scheg zijn wel meest populair in die regio maar de rest is ook wel leuk genoeg voor een dagje.

5. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Je zou ook naar het Giga konijnenhol in Beerze kunnen gaan. Dan kan je de indoorspeeltuin ook combineren met zwemmen. Alleen zwemmen kan ook!

6. Dehi

Dehi Actief lid

18 mei 2013
    468
    134
    43
    Brabant
    Zwembad de Wilder in Haaksbergen vond ik vroeger heel leuk. Ben er al een tijd niet meer geweest. Zie dat het een half uur rijden is vanaf Rijssen. Ze hebben er een golfslagbad wat ik als kind geweldig vond. Het is niet een heel groot zwembad maar dat hoeft denk ik ook niet met de leeftijd van je kids. :)

Scheg is een te gek zwembad met veel glijbanen, lijkt een beetje op de zwembaden van center parcs vind ik. Ook daar al jaren niet meer geweest dus geen idee hoe het zit met de hygiene.

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Scheg viel mij ook tegen. Leuke glijbanen. Maar niet zo overzichtelijk. Bij peuterbad zand, wat een leuk idee is, maar dat liep ook het gewone bad in. Dus ik vond het niet zo fris..

Aquadrome is leuk, simpel, maar prima te doen. De wilder vond ik leuk toen de kinderen kleiner waren. Maar nu met een 8-jarige is dat toch wat te klein..

8. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Heb je nu niks aan, maar als het straks lekker weer wordt kan je naar het gemeentebad in holten-rijssen. Vlakbij landal twenhaarsveld. Vonden wij een leuk buitenbad. Maar, nogmaals, daar heb je nu niets aan.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

De kolk in Wierden is leuk, De Wilder in Haaksbergen ook. De zwembaden in Markelo en Enter hoef je niet heen. In Delden zit een leuk openluchtzwembad, maar daar heb je nu niks aan. Rijssen zelf heeft trouwens ook een zwembad, maar of dat binnen is weet ik niet (wel buiten in elk geval) De Scheg in Deventer ben ik al lang niet geweest, dus kan ik weinig over zeggen. Was wel altijd een leuk zwembad.

10. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    Je hebt de kolk in Wierden. Dat is allemaa binnen, babybad, peuterbaden etc. En het zwembad in markelo is ook erg mooi als je een buitenbad wilt. Peuterbad, glijbaan, speeltuin, ligweide etc. En een binnenbad.

11. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.910
    113
    Vrouw
    Geen idee hoe het qua hygiëne zit bij de Scheg (al jaaaaren niet meer geweest), maar denk dat het qua drukte nog wel mee valt aangezien noord nog geen vakantie heeft.
    Wij gingen vroeger ook regelmatig naar Wierden toe. Kan me er weinig van herinneren, maar zal vast erg leuk zijn geweest :)

12. Mupke10

Mupke10 Actief lid

20 jun 2011
    136
    8
    18
    NULL
    twente
    De Wilder in Haaksbergen, zeker voor je kleinste een fijn peuter bad!

Deel Deze Pagina