Hallo dames, Wij zijn, zo goed als, uit de naam voor ons meisje; Marin. Maar nu heet de dochter van vl zijn zus Marrit. We zien elkaar best veel. Vinden jullie dat dit teveel op elkaar lijkt? we willen Marin uitspreken als Maa-rin, dus lange klank vooraan. Vriend vindt van niet, maar ik twijfel! Ik hoor graag van jullie! Thanks 😊
Bedankt voor jullie reacties ☺️ Misschien zijn het de hormonen waardoor ik opeens allerlei bezwaren heb, haha 😅
Marin en Marit had ik niet handig gevonden. Maar door de korte A bij Marrit en de lange A bij Marin kan het wat mij betreft prima. Leuke naam hoor!
Het kan beide, inderdaad. De jongensnaam wordt vaak uitgesproken als Ma-rien. Dus korte klank vooraan en 'ien' op 't eind. De meisjesvorm is vrijwel altijd Maa-rin, als in Marit, maar dan met een 'n' op het eind ☺️ Welke manier ben jij er bekend mee? Of heb je een andere reden dat je het een jongensnaam vindt? Ben benieuwd naar je reactie! ☺️
Mooie naam! Ze zou idd wel kunnen denken dat ze vernoemd is..., maar als jullie je er goed bij voelen, gewoon doen!
Gewoon doen. Mijn zoon heet S.ilvan mijn neefje S.tefan. We halen af en toe de namen door elkaar als we bij elkaar zijn, maar ik zie geen probleem.