Bij de prénatal hebben ze nu de Maxi-Cosi Pebble in de aanbieding voor 129 (geloof ik) euro en de Cabriofix voor 100 euro! Nu zit ik te twijfelen of ik m zal kopen voor de baby. Is dit een beetje een leuke prijs? Ik ga ook naar de 9mnd beurs, staan ze daar ook niet met aanbiedingen?
Maxicosi Pebble is zeker goedkoop is een super ding! Maar waar kan ik vinden dat die zo goedkoop is? Want dan kan ik babydump bellen wij hebben er 189 voor betaald.
Ja natuurlijk is dat alleen de kleur, maar wij wilden de roze en die is dus nog nergens in de aanbieding. Ik kan trouwens niets vinden op de site van prenatal, sterker nog, dr staan niet eens pebbles op.
Ik zou hem zeker kopen vrienden van ons hebben hem al 9 maanden in gebruik en hij is echt super en zeker voor die prijs!
K zou er niet teveel op rekenen dat ze ook op de 9 mnd beurs staan met zo'n goede aanbieding. Ze hebben altijd erg leuke dingen, maar k vond dat er weinig "grote"dingen tussen staan de vorige jaren.
Ik zou hem ook halen! Heb ook de Pebble maar was in de aanbieding 159 euro.. wel 2011 ook maar als dat alleen de kleur is maakt toch niet uit?
Ik was net ook bij de Prenatal en heb daar even wat kleertjes ingeslagen. Ook een paar die in de aanbieding waren en daar mocht ik gewoon een sticker op plakken. Ik zou het dus gewoon proberen.
Leuke korting toch! En misschien heeft de 9 maanden beurs wel dezelfde kans of iets goedkoper nog maar dan loop je daar met een maxicosi te zeulen? Zou mij geen 10tje waard zijn Heb op wel enkele sites meer zo'n soort aanbieding gezien trouwens, maar dan idd in de '10 kleur (vaak maar 1 soort de rode ofzo en nooit een simpele neutrale kleur die 'altijd kan' ) Als je em mooi vind zou ik er dus voor gaan!
Mooie prijsjes! De Cabriofix is op meerdere plekken 99,-. Dit zijn inderdaad de kleuren van vorig jaar. De Pebble lijkt me ook vrij goedkoop. Is toch al snel 180,-. Kijk anders ook eens op Babyhuys.nl, die hebben ook wat aanbiedingen geloof ik.