Ik ben nog op zoek naar een mooie aankleedkussenhoes die matcht met de kleuren van onze babykamer (mintgroen, grijs, lichtroze en wit). Ik ben flink aan het zoeken op internet, maar ik dacht laat ik eens vragen of jullie misschien tips hebben? Welke hoes heb jij bijvoorbeeld? Ik vind de hoezen met wafeltjesstof van Koeka en Cottonbaby trouwens erg mooi, maar wel een beetje prijzig...
Ik had hoezen van velours materiaal in marine blauw en wit. Vaak zijn die hoezen van badstof gemaakt en dat vind ik toch niet zo mooi en het blijft ook wat ruwer dan velours. Ik had wel andere dingen van wafelstof en vond het wel fijn materiaal; mooie dikke/stevige stof.
Ik ga er een zelf maken! dan heb je precies de kleuren die je wilt! Met een strook wafelstof in net midden.... Dat vind ik erg mooi inderdaad!
Ik vind die van Baby's Only helemaal geweldig. Prijzig maar heel mooi Baby`s Only Waskussenhoes Feston Grijs / Wit | Babypark
Ik had voor m'n zoon 1 wat duurdere (rond 30 euro) hoes gekocht van Coming kids, bijpassend bij de babykamer en dan nog 1 van jolein voor een verschoning. Die van coming kids was en bleef erg mooi, zat goed om het kussen. Die van Jolein was echt een verschrikking, vond het er slonzig en armoedig uitzien. Wij hadden zo'n standaard kussen van bebejou, die je ook los kan kopen voor een tientje. Gevolg: kussen lag 9 van d'r 10 keer zonder hoes op de commode, ook geen gezicht. Kussen zelf scheurde na zo'n 1,5 jaar ook op de naden. Nu voor de 2e heb ik 2 'duurdere' hoezen gekocht, en het kussen zelf weer van bebejou, maar dan de variant van 20 euro in de kleur van het kamertje. Mocht de kleine straks ook steeds presteren om buiten de hydrofiel te draaien/keren/plassen, dan ziet het er nog steeds gezellig uit!