eerlijk gezegd zijn alle namen niet helemaal mijn smaak, maar de mooiste vind ik Jamy. Baily lijkt inderdaad een beetje op Baleys. 2e keuze zou Sasja zijn. Larissa vind ik helemaal geen mooie naam.
Jaylee B is beter.. weet niet of jullie achternaam lang of kort is maar Baily zou ik niet doen als je een korte achternaam heb (1 lettergreep)
Ben wel nieuwsgierig wat dan wel meer jouw smaak is ? @Olly, Jarissa heeft voor mij een speciale betekenis nl. de naam van mijn man, vader en schoonvader zit er in verwerkt. Daarom gaat mijn voorkeur dan toch uit naar Jarissa. Maar bedankt voor je idee. @Stay funny, vind Jaylee misschien toch ook beter, maar onze achternaam bestaat wel uit 3 lettergrepen. Maar misschien toch teveel BB's
Liv is leuk! Er zit een kindje bij Louise op het kdv die zo heet en een van haar vriendjes noemt haar altijd Lift Ik moet zeggen dat ik de namen die ts heeft opgegeven niet zo mooi vind... wat denk je van Louise, die hoor je bijna nooit
pfff . . . vind het zo moeilijk en er zijn zoveel mooie namen. Maar ik heb nog geen gevoel van Jah. dat moet 't worden!
Jamy vind ik het mooiste uit het rijtje. We hadden zelf een hele mooie aparte meisjesnaam maar die verklap ik niet (zitten bekende op het forum ) Ik hoop stiekem bij de 2de op een meisje...heb het altijd een geweldige naam gevonden...maarja Luca moest zonodig een jongetje zijn nee hoor grapje ben super trots op mijn grote knul.
@chantalk. Jammer dat je de naam niet kan verklappen. En wie weet krijg je straks wel een meid erbij.
hai hai mijn dochter heet Jamilia (spreek uit Djamilia) en m'n stiefdochter heet Mañana ( spreek uit manjana) ... missschein heb je er wat aan