Wie heeft ideeën? Ik vind het lastig: een mogelijke jongensnaam hebben we al, maar de meisjesnaam wil maar niet lukken. Onze twee jongens heten: L.evi R.oan We zoeken weer een vier- of vijfletternaam. Beetje lief, beetje pittig. Bedankt alvast voor het meedenken!
Cato Danae Feya Isis Jill Jitte Jonne Leah Loïs Lynn Mente Nika/Niké Nine Ninte Quin(n) Tara Vieve Zara
Nog gefeliciteerd en wat een stoere namen hebben je zoons! Voor een dochter : L.evi, R.oan & E.lin L.evi, R.oan & M.aud L.evi, R.oan & N.ina L.evi, R.oan & L.oes (wel weer een L, maar opzich niet storend denk ik) L.evi, R.oan & E.vie L.evi, R.oan & Z.ara/Y.ara/L.ara/S.ara/M.ara/T.ara nog meer Ara's? L.evi, R.oan & M.ila L.evi, R.oan & L.ana(weer L) L.evi, R.oan & R.omy (weer R) L.evi, R.oan & J.ade L.evi, R.oan & D.idi/D.ide L.evi, R.oan & L.una (weer L) L.evi, R.oan & E.mma L.evi, R.oan & L.ise (weer L) L.evi, R.oan & N.ika L.evi, R.oan & N.ova L.evi, R.oan & J.ula L.evi, R.oan & J.une L.evi, R.oan & I.nes/I.nez L.evi, R.oan & L.oïs (weer L, zou ik de L leuk vinden?) L.evi, R.oan & I.ris L.evi, R.oan & I.lse L.evi, R.oan & M.are L.evi, R.oan & N.ora/N.oor/N.ora (zelfde letters als R.oan) L.evi, R.oan & I.ndy L.evi, R.oan & V.era L.evi, R.oan & N.ine Toch ook even voor een jongetjes, ik kon het niet laten, en misschien staat voor jou jullie overweging er wel tussen, ook leuk toch?! L.evi, R.oan & L.uuk (ook weer een L) L.evi, R.oan & T.ygo L.evi, R.oan & T.imo L.evi, R.oan & B.oaz/J.oas (wel weer oa) L.evi, R.oan & S.iem L.evi, R.oan & M.ees L.evi, R.oan & R.une(misschien lijkt ie iets te veel op Roan..) L.evi, R.oan & D.aan L.evi, R.oan & K.oen L.evi, R.oan & J.ens L.evi, R.oan & T.ijn L.evi, R.oan & M.ats L.evi, R.oan & J.ort/J.ord En zo kan ik nog héél lang doorgaan, veel succes met de keuze!
Alex Amber Amy Bente Britt Cato, Caro Chris / Kris Daniek Elin Elise / Elize, Eline Ella Esmee / Esmée Eva Fay / Fae / Fee Fenna, Fenne Gwen Hanna Ilja Indy Iris Isa Jade Jaimy Jana / Yana, Janna Julie Lana, Lara Lilly Lina Liv Liz, Lizzie / Lizzy Lize / Lise Loïs Loren, Lauren Luna Lynn / Linn Maud Mia Mila, Mina Milou Nikki Nina, Niene Naomi Noa Nora, Noor Nova Puck Sara Suze Tess Yara / Jara Yentl Zoë * * * Alex Alwin Aron Ben Boaz Bram Cas Casper Chris Daan, Dani David Dex Diede Fedde Felix Ferdi Filip Finn Guus Hidde Hugo Huub Igor Jari Jarno, Jarne Jef Jens Jesper, Jasper Jesse, Jelle Job Joeri Joram Jurre Kai Lars Luca, Lucas Luuk Mads / Mats Max Mees Mick Morris Niek Noah Noud Owen Puck Quin, Quint Seb / Sepp Sem, Sam Sen / Senn Staas Stef Sten, Stan Stijn Sven Thom / Tom Tijn Tim Timo Tobias Twan Tygo Vince Zef
Juna Julin Senna Kira Fara / Faya Nena Jolie Marin / Maren Merle Nila Eden Jinte / Jente Nola Malou Flore Tessa / Tesse Mirre Milla Mira Nore Kaja Maura Kiki Abby Veerle
Aron Mats Joas Niam Tias Sion Timo Zeno Mika Rick Yana Elin Maud Babs Vive Sari Mira Nora Mara Tara Ruth Liva
Bedankt allemaal... Wat is het toch moeilijk... Wat vinden jullie van: L.evi, R.oan en V.era L.evi, R.oan en T.amar L.evi, R.oan en T.essa Bedankt voor het meedenken!
Vera en Tessa vind ik wel oke al vind ik ze persoonlijk een beetje suf. Tess en Veerle vind ik veel mooier. Tamar vind ik niet mooi.
Ik vind vera erg leuk! Een leuke combinatie tussen L.EVi en R.oAn, vind ik zelf altijd erg grappig, al zien de meeste het vaak niet
Helemaal mee eens! Hoe leuk ik jullie jongensnamen vind (vooral R.oan), hoe "niet-mijn-ding" deze namen zijn voor een meisje. Ik zou terug een internationaal uitspreekbare naam kiezen. Wat denk je van: L.evi, R.oan en Emma - Ella - Amber - Anna - Chloë - Nora - Mila - Elena - Jana/Yana - Jade - Nova - Zita - Zoë - Aya - Britt - Emily - Ava - Elisa - Sofia - Clara - Lucie - Mira - Fenna - Marit - Enora - Milou - Cara - Anaïs - Nena - Faye - Tiani - Caro - Zara - Cleo - Elin - Olivia - Kate - Jentl - Loïs - Pippa - Maura - Svea - Sita - Cilou - Sari - Jada - Martha - Babs - Fauve - Skye -