ons zoontje uit 2010 heet milay wij waren de eerste met deze naam wij zijn er ook op gekomen via milan wat toen iets te veel voor kwam vonden wij onze dochter heet fenea spreek je uit als funea die is nog altijd de enige in nederland met deze naam
Dat is toch super, een naam hebben wat bijna niet voorkomt. Haha leuk dat jullie er ook bij kwamen door Milan! En Fenea hele mooi naam erg apart
Ik vind het wel een jongensnaam maar zou niet weten hoe je het uitspreekt. Milee? (Engels). Milaj? (Dan zou ik het als Milai schrijven) En ook de klemtoon zou ik niet snappen. MIlay of miLAY? Ayla (naam van zus neem ik aan?) wordt zowel in het Turks als in het Hebreeuws als in bekende literatuur gebruikt. Hieronder een lijst met jongensnamen waarbij de naam ook in een van die drie talen / plekken gebruik wordt. Adir Alim Alon Altan Aramis Arik Avi, Aviya Aziz Bariş Bayram Boran, Bora Can Caspian Cemal Cihan Cyrano Dar Elazar Eli, Elior Elkan Ercan, Erkan Erol Eyal Eytan Fahri Figaro Hadar Haim Halim Haluk Hasim Hayim / Hayyim Hyam Idan, Ilan Ihsan Ilhan Ilkay Irfan Itai Jaron / Yaron Kadir Kağan Koray Kuzey Lavi Lev Lior Liron Lütfi Mahir Maor Matan Moran Nadir Nail, Naim Noam Noy Orhan Ossian Ozan Paz Rahmi Ravid Raz Riza Rizvan Sagi Sam Sami Selim Serhan Shai Simcha Sol Stav Tahir, Tamir Tarik Taylan Toygar Tugay, Turgay Tuncay Yaffe Yalçin Yaniv Yarden Yilmaz Ziya Zohar
Mijn lijkt het ook niet een moeilijke of lastig uit sprekende naam, zelfde als Milan daar hebben mensen ook geen moeite mee en als je gewoon leest wat er staat lijkt me het goed te doen!
Nee jammer genoeg nog geen zusje! Dat is onze meisje naam waar we al zo lang verliefd op zijn dus daar hoeven we niet meer over na te denken. Bedankt voor de suggesties
Milay vind ik meer voor een meisje en Mikay voor een jongen(en zelf Mikay vind ik nogal vrouwelijk en kinderlijk).