Wij zijn niet zwanger maar wel al aan het brainstormen in ieder geval ikke haha voor een meisjes en een jongens naam die past bij de naam van ons zoontje Sem De naam Lenn vind ik zelf wel leuk wat vinden jullie hiervan Vind hem zelf wel apart en heb hem pas 2 x gehoord een keer op tv en 1 x bij mijn zoontje op de peuterspeelzaal Kyano vind ik ook leuk maar mijn man niet zo Kyenzo was de naam die ik als 2e keus had bij ons zoontje Sem Giovanni vind ik ook wel leuk Ik heb echt helemaal geen idee betreft een jongens en meiden naam Voor een meisje vind ik wel leuk Britt,Lynn,Isa,Chayenna,Alysia,julia,Romy,shanaya,shalysia weet het echt niet
Lenn vind ik wel passen bij Sem, maar of ik m echt heel leuk vind... mwahh. Valt me trouwens op dat de andere namen die je mooi vind een stuk exotischer zijn dan de naam van je zoontje! Julia, Britt, Lynn en Isa vind ik in ieder geval allemaal erg leuk voor een meisje. nog een paar suggesties: Jongen: Sem en Luke Sem en Max Sem en Morris Sem en Julian Sem en Thijs Sem en Dean Sem en Kay meisje: Sem en Noa Sem en Mila Sem en Rosa Sem en Lisa Sem en Luna Succes met verzinnen!
Ik vind Kyano en Kyenzo niet heel super. Lenn vind ik wel leuk! Giovanni vind ik ook wel leuk maar niet zo bij Sem passen. Andere ideeen: Sem en..... Jongensnaam: Lenn, Finn, Luc, Roel, Luca. Meisjesnaam: Nova, Isa, Lynn, Julia, Isis, Noa.