Oke hier mag om gelachen worden want het is eigenlijk maar een rare vraag. Maar ik vind het zo mooi bij zwangere vrouwen. Wanneer gaat je navel ploppen? En dan bedoel ik wanneer je navel uit gaat puilen? Ik zit er echt op te wachten hahaha (ik weet het heel raar misschien) en gebeurd het bij elke zwangere vrouw? Ik zie dat mijn navel al veel kleiner is en word steeds kleiner, nu nog de rest.
whahaha, ik wachtte daar ook echt op, want vind het ook zo mooi! Ik had een behoorlijke buik, maar geen ploppende navel gehad! Wel minder diep idd!
haha, ik zat precies met dezelfde vraag. ik heb 2 collega's die een paar weken langer zwanger zijn, en hun navel is al geplopt! maar bij hun beide al voor 25 weken.. mijn navel is nog precies t zelfde als voor dat ik zwanger werd... ook niet kleiner! ben benieuwd....
Mijn navel is wat wijder geworden en waar er eerst zo'n soort knoopje in zat, is het nu glad. Maar ik heb nog even
Ik had een hele diepe navel voordat ik zwanger werd en die is nu wel al helemaal naar de oppervlakte gekomen. Ik schat nog een weekje of twee/drie voordat ie gaat 'ploppen'. IK draag nmnlk heel erg in een punt en naarvoren, waardoor mijn navel er echt uitgeduwd word zegmaar. Ben benieuwd
mijn navel zit heel diep denk ik, want bij mij is alleen een groot gat te zien ik hoop wel dat het er nog uitkomt dan weet ik in ieder geval dat ik een navelstreng heb
hahaha ik ben blij dat ik niet de enige ben die het wel mooi/leuk vind. Ik hoop ook op een paar weekjes nog. Zelfs al voor 25 week? mmm dat red ik niet meer hahaha
mmm nu al twee die niet geplopt zijn. Ik hoop wel dat het bij mij gaat gebeuren. Heel raar maar vind dat heel mooi om te zien. Afwachten nog even. Ik vraag mijn man zelfs elke dag of mijn navel al kleiner is. (ja ik weet het ik ben een beetje gek hahaha )
dat heb ik ook..maar een uitpuilende navel vind ik zooo ontzettend eng! eingelijk lelijk dus ik hoop elke dag dat het niet bij mij gebeurt. het is zo een raar gezicht!
Die van mij is half geplopt! haha. Ik heb altijd een navelpiercing gehad en ten hoogte daarvan is ie geplopt maar aan de onderkant nie. Heel maf om te zien. Vind het ook geen gezicht! Denk dat het ongeveer 2 a 3 wkn geleden is gebeurd.
hahaha ja je kan hem ook eng vinden natuurlijk Ik zou niet anders weten hoe het te noemen. Ploppen klinkt ook wel euk toch? hahaha Oke kom maar op met je navel ik wil hem graag hebben hahaha
Haha ik was zelf van plan om zo'n topic te openen, maar je bent mij voor haha. Ik wacht ook al een tijdje, overal zie je geplopte navels en ik vind dat ook zo mooi! Wel merk ik dat mijn navel steeds kleiner wordt zeg maar... hij is van zichzelf erg diep, maar nu komen de wandjes tegen elkaar aan zeg maar. Hoop dat hij binnenkort dan ook nog naar voren komt haha
Mijn navel is niet geplopt en ik heb tot aan de bevalling zelf een navelpiercing gedragen. Tijdens de bevalling moest hij uit van de dokter.
de eerste zwangerschap bleef mijn navel zitten en deze keer is ie geplopt. mijn zus heeft 3 zwangerschappen gehad waarvan 1 keer een tweeling. al die keren droeg ze naar voren maar hij is niet geplopt.