Aanzoek doen..waar shirtjes laten bedrukken??

Discussie in 'De lounge' gestart door Senais, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hoi allemaal,

Een aantal van jullie volgt mijn andere onderwerp. Ik wil mijn (zieke) mannetje nog officieel ten huwelijk vragen. Nu sneed hij vandaag het onderwerp zelf al aan, dat we maar moesten trouwen als hij beter was, maar wil hem toch nog officieel vragen dus.

Had wat leuke ideetjes die niet uit te voeren bleken (voor diegene die het gevolgd hebben; management van K. reageert niet ;)).

Nu wil ik dan toch maar graag de meiden shirtjes aan laten trekken als we een keer naar het ziekenhuis gaan en op bezoek bij hem gaan. Met daarop dus mijn aanzoek.

Maarrr...waar kan ik ze het beste laten bedrukken? Ik vind dat de shirtjes bij Simply Colors vrij groot en breed uitvallen voor mijn oudste dochter (maat 98/104). Wie weet er nog wat andere (betaalbare) webshops waar het kan?

Alvast bedankt!!

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
  3. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Misschien heb je zelf een goede printer? Ik koop vaak witte shirts bij de hema en opstrijkpapier en strijk dat er op!

4. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Bedankt! Ik had wel gegoogled. Maar misschien hebben sommige dames hier goede ervaringen (of juist hele slechte) met bepaalde shops :)

Moontje, ik heb helaas niet zo'n goede printer. Maar wel bedankt voor de tip!

5. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Hoi Senais,

Ik wil je wel helpen en zal je een PB sturen! Hoor wel van je....

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ik heb goede ervaringen met Simply colors en met Drukkies, maar vind beide idd ruim vallen en volgens mij kan je makkelijk een maat kleiner dan de kledingmaat bestellen.

8. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    mvs-shop.nl

Zijn mijn overburen en hebben zelf een bedrijf aan huis. Ik heb hier al ontzettend veel laten maken, van rompertjes tot raamsticker bij de geboorte van de mannen. Je kan ze gewoon een mailtje sturen met de wensen!!! En niet duur

9. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Wow, bedankt voor alle reacties! Linda, heb je een PB terug gestuurd. Ben benieuwd!

Alle andere tips ga ik nu ook even bekijken :)

10. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Simply colors, echt top

11. tulip

tulip Niet meer actief

kidsers, veel goedkoper en mooiere kleuren dan simply colors

12. ikke22

ikke22 Actief lid

1 sep 2009
    198
    0
    0
    bij de hema kan je ook bedrukte shirts kopen, hebben wij ook gedaan voor de aankondiging van onze zwangerschap(onze dochter een t-shirt aangedaan)
    als je op de site kijkt bij ontwerp het zelf, dan kan je zelf de tekst invoeren.

Deel Deze Pagina