Hoi allemaal, Een aantal van jullie volgt mijn andere onderwerp. Ik wil mijn (zieke) mannetje nog officieel ten huwelijk vragen. Nu sneed hij vandaag het onderwerp zelf al aan, dat we maar moesten trouwen als hij beter was, maar wil hem toch nog officieel vragen dus. Had wat leuke ideetjes die niet uit te voeren bleken (voor diegene die het gevolgd hebben; management van K. reageert niet ). Nu wil ik dan toch maar graag de meiden shirtjes aan laten trekken als we een keer naar het ziekenhuis gaan en op bezoek bij hem gaan. Met daarop dus mijn aanzoek. Maarrr...waar kan ik ze het beste laten bedrukken? Ik vind dat de shirtjes bij Simply Colors vrij groot en breed uitvallen voor mijn oudste dochter (maat 98/104). Wie weet er nog wat andere (betaalbare) webshops waar het kan? Alvast bedankt!!
Google eens? Misschien rainbowbabies? stoer broer [100% katoen] - €8.95 : Carmar Trends, Funshirts Deze zag ik ook. Kun je ook zelf teksten maken. Wel een super leuk idee!!
Misschien heb je zelf een goede printer? Ik koop vaak witte shirts bij de hema en opstrijkpapier en strijk dat er op!
Bedankt! Ik had wel gegoogled. Maar misschien hebben sommige dames hier goede ervaringen (of juist hele slechte) met bepaalde shops Moontje, ik heb helaas niet zo'n goede printer. Maar wel bedankt voor de tip!
Home | full color applicatie(s) en zo Hier kun je hele leuke strijkletters bestellen. Een vriendin van mij doet dit geregeld. Die letters strijk je zelf op een leuk shirtje.
Ik heb goede ervaringen met Simply colors en met Drukkies, maar vind beide idd ruim vallen en volgens mij kan je makkelijk een maat kleiner dan de kledingmaat bestellen.
mvs-shop.nl Zijn mijn overburen en hebben zelf een bedrijf aan huis. Ik heb hier al ontzettend veel laten maken, van rompertjes tot raamsticker bij de geboorte van de mannen. Je kan ze gewoon een mailtje sturen met de wensen!!! En niet duur
Wow, bedankt voor alle reacties! Linda, heb je een PB terug gestuurd. Ben benieuwd! Alle andere tips ga ik nu ook even bekijken
bij de hema kan je ook bedrukte shirts kopen, hebben wij ook gedaan voor de aankondiging van onze zwangerschap(onze dochter een t-shirt aangedaan) als je op de site kijkt bij ontwerp het zelf, dan kan je zelf de tekst invoeren.