kunnen voorweeen ook een paar minuten duren?

Discussie in 'De bevalling' gestart door cupcake12, 22 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cupcake12

cupcake12 Nieuw lid

13 aug 2014
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Sinds eergisteren heb ik 's avonds en 's nachts een raar gevoel in mijn onderbuik/vagina. Nu dacht ik dat dit misschien oefenweeen of voorweeen zouden kunnen zijn. Ze voelen in ieder geval echt anders dan harde buiken, daar heb ik er meer dan genoeg van gehad. Daar voelde ik nooit iets van. Deze doen niet echt pijn maar voelen wel naar en vervelend. Alleen lees ik overal dat voorweeen maximaal een minuut duren en die van mij duren een paar minuten. Iemand een idee wat dit kan zijn?

2. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Helaas, ik kan je niet helpen, maar je mag toch altijd je vk of de verloskamers van het zieknhuis bellen? Dat zou ik gewoon doen bij twijfel.

3. MvanL

MvanL Bekend lid

24 sep 2013
    993
    0
    0
    Als je onder een warme douche gaat staan en ze zwakke af is het idd voorwerk of indalings weeen

Hier al 4 weken extreem veel last van indalings weeen helaas en sinds meneer is ingedaald is het voorwerk begonnen
    Ooit wel een soort van steken/druk aan de onderkant wat 2/3 minuten aan 1 stuk doorgaat maar de verloskundige hier zegt als het echte weeen zijn heb je het eel door en zolang ze door warmte afzwakken zijn het geen weeen

Hoop dst je iets aan deze info hebt en anders ff je verloskundige vragen

4. cupcake12

cupcake12 Nieuw lid

13 aug 2014
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hier even een update voor diegenen die ook benieuwd zijn naar het antwoord. Ik heb het vandaag aan de verloskundige gevraagd en het zijn inderdaad oefenweeen / voorweeen, ook als ze een paar minuten duren. Zegt natuurlijk nog niks over wanneer de bevalling echt begint, maar maakt het wel spannend!

5. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Kunnen inderdaad een paar minuten duren. Ik heb ze ook gehad.

Deel Deze Pagina