Zijn er mensen die een abo hebben bij t-mobile? Wat voor abo heb je en weet je ook wat je per minuut betaald als je buiten je bundel belt? Mijn moeder heeft een uhm... voordeelsim... en ik schrok me rot toen ik dr rekening zag (me moeder snapt niks van internet e.d. dus ik bekijk alles samen met dr) Ze moet gewoon 30 cent per minuut betalen buiten haar bundel :O
Ik heb bij tmobile geloof ik 300 belminuten en buiten de bundel even duur. Dacht dat het relax heet. En ik heb voor 9,95 onbeperkt (nouja 1000) smsjes. Ik ben iedere maand 33 euro kwijt. Ik neem de minuten die ik over heb mee, dus sta nu op 700 ofzo
Ik heb als 1 van de laatsten nog een flex abonnement gekregen, hierbij krijg je zeg maar een vorm van beltegoed, alles gaat uit je abonnement. Ik betaal per minuut 9 cent en ook buiten mijn bundel. Hetzelfde voor smsjes. Hoeveel extra minuten betaald je moeder iedere maand? Anders kan ze wellicht beter een bundeltje naar boven gaan· Edit± Ik neem mijn tegoed ook mee naar de volgende maand en heb nu een kleine 70 euro staan, kost per maand 35 euro met daarbij 10 euro voor een internetabonnement,
Ik heb bij tmobile een sim only abonnement voor zo'n 11 euro per maand. Ik heb er ook een los onbeperkt internetabonnement bij a 11,90 per maand dus maandelijks ben ik ruim genomen 25 euro kwijt en kan dan onbeperkt internetten en heb het relax 300 abo en ik houd er steeds heel veel van over.
ze heeft 300 minuten per maand. Normaal heeft ze daar ook wel genoeg aan hoor... maar afgelopen maand is het mis gegaan (ze is er zelf net zo verbaast over) en ze vroeg hoe hoog de rekening was... ik zei 35 euro (ze heeft normaal rond de 15 en voor haar doen is dit dus hoog) en toen ben ik gaan kijken kwam ik erachter dat ze gewoon 30 cent per minuut buiten dr bundel belt... schrok me rot!
Ik heb ook een abonnement bij T-mobile en ben zo blij als die is afgelopen. Heb er ook 1 bij Telfort en nog nooit voor een rekening meer moeten betalen. Bij T-mobile heb ik meer belminuten en elke maand heb ik rekeningen van rond de 120 euro. Terwijl ik een abonnement voor 40 euro heb. Heb me telefoon zelfs een hele maand niet gebruikt en weer zo'n hoge rekening. Veel mensen die ik ken hebben dat ook en je kan T-mobile bellen en het enigste wat ik een keer kreeg waren kaarten voor de bioscoop maar, blijf hoge rekeningen krijgen.
ik zou eens t-mobile bellen hoe het zit, of ze alles na kunnen kijken of het wel klopt. Wij zijn er eindelijk weg. Die hebben anderhalf jaar lang bedragen van onze rekening geschreven die van andere t-mobile klanten waren. En zie het dan maar weer terug te krijgen ( 2 jaar mee bezig geweest). Wij hadden ook onbeperkt internet op de mobiel erbij, en een avondje gebruik van gemaakt, werd even 50 euro voor gerekend. (instellingen waren goed) En elke keer met smoesjes afgescheept worden. Dus check goed je rekeningen, en anders bellen !!!
Ik kwam laatst ook tot de ontdekking dat ik heeeel veel meer betaal buiten mijn bundel! Ik ben bij T-Mobile terechtgekomen doordat ze Orange overnamen. Baal als een stekker, want Orange vond ik helemaal top! T-Mobile vind ik 3x niks Ga dus ook zodra mijn abo is afgelopen (okt) ergens anders naartoe. Kan me niet eens zoveel schelen waarnaartoe
Ik heb Flex en betaal 0,13 cent standaard binnen en buiten de bundel, afrekenen per seconde. Elke maand een factuur van 30 en een opgespaard beltegoed van ruim 300 euro ( zolang ik niet vernieuw veranderd er niets aan mijn voorwaarden ). Ook een contract bij Hi en daar betaal ik 0,30 cent buiten de bundel en altijd facturen van +/- 90 euro, afrekenen per minuut.. Gewoon goed kijken wat je aanvraagt dus. Ik ben veel actief op radarforum en wat me opvalt is dat mensen veelal klagen over de prijzen van het bellen... Maar alles word duurder, benzine, sigaretten, boodschappen en dus ook telefonie.. Allemaal luxe producten.
Bellen is inderdaad duur.. Zo staat er op de online rekening vaak dat me moeder binnen de bundel is... en dan zit ze toch over de minuten heen.. Bel je met de klantenservice zeggen ze: Mevrouw op de rekening is de afronden naar hele minuten nog niet ingevuld!!! En dan denk ik WTF!!!
En als je buiten je bundel zeg maar niet optijd ophangt voor je de voicemail krijgt word er ook een volle minuut gerekent! Heb lang in ziekenhuis gelegen en had giga rekening. Heel vaak naar man en moeder gebeld en dan kreeg ik voicemail en hing ik op. Niet zo slim dus. Mocht 225 euro betalen!