Hoi hoi, Ik heb gisteren het een en ander besteld in de webshop van C&A. Ik heb gekozen voor levering via het Kialapunt hier vlakbij, dit omdat ik de komende dagen druk ben en liever niet heb dat het bij de buren wordt bezorgd. Nu kreeg ik gelijk gisteren een mail dat het verzonden was en vanochtend stond er bij de track en tracé van Kiala dat het pakket om 07.30 uur was aangemeld maar verder is er nog niks mee gedaan. Weet iemand dan toevallig hoelang het nog duurt voordat het bij het Kialapunt bezorgd wordt? Ik ben heel nieuwsgierig Dit is overigens de eerste keer dat ik iets bij het Kialapunt laat bezorgen vandaar mijn vraag. Alvast bedankt!
Bij mij was dat ook zo, volgende dag was pakket gearriveerd. Maar, dit is wel 3 jaar geleden meen ik. Geheel offtopic eigenlijk.. Kleding zou ik overigens nog wel toevertrouwen aan Kiala maar breekbare spullen nooit meer. Zo ooit iets verkocht van ruim 200 euro, goed ingepakt, case eromheen (ging om een goede thuisnaaimachine). Verkocht aan een Belg, deze wilde ook via Kiala versturen ivm de kosten. Ding kwam gedeukt en wel aan, alsof ze er mee hebben lopen gooien, kon mijn ogen niet geloven toen die man foto's opstuurde.
Ik heb toevallig zonet een pakket opgehaald bij Kiala punt. Is dinsdag ingeleverd en kon deze dus vandaag, 2 dagen later ophalen bij het afhaalpunt in onze woonplaats.
Aangemeld en ingeleverd/verzonden zijn twee verschillende dingen...geen idee wat de status precies is omdat je beide dingen aangeeft in je post. De beste (of eigenlijk enige) indicatie is de dag waarop het wordt ingeleverd. Meestal duurt het na inleveren een (werk)dag of twee/drie voor je het af kunt halen.
De laatste twee keer dat ik iets heb verzonden met Kiala, had ik het pakketje woensdag afgegeven bij zo'n punt en kon de ontvanger het zaterdag afhalen.
Ik laat regelmatig iets versturen via Kiala, of verstuur zelf iets via Kiala dat ik via marktplaats verkocht heb. Ik vind het ideaal, altijd goed gegaan en scherp geprijsd. Wel houd ik er altijd rekening mee dat het een paar dagen langer kan duren dan via PostNL. Soms is het in 2 dagen hier, maar het heeft ook wel eens 5 dagen geduurd.
Kiala duurt over het algemeen wat langer, maar daarom betaal je er ook veel minder voor als bij TNT. Ik verstuur soms wat met kiala en mijn ervaring is, is dat het ongeveer 4 dagen duurt voor het er is bij de ontvanger.
Ik had stiekeme hoop dat het pakket vandaag opgehaald kon worden maar helaas in de status hetzelfde als gisteren. Dan wordt het helaas pas dinsdag dat ik het pakket kan ophalen
nee hoor. Kiala duurt echt 4 tot 5 dagen! dus helaas.. en vaak blijft de status in track and trace dan hangen en zie je niks.. tot ineens de mail komt van je kunt het halen.
Kiala duurt 2 tot 3 dagen. Ik verzend meestal alleen nog maar via Kiala. Postnl is belachelijk duur. Ik merk dat via marktplaats mensen ook steeds vaker mee willen werken om voor mij met Kiala te verzenden. 3,95 tegen 6,95 scheelt nogal! vooral als je iets in je pakketje hebt wat niet zoveel kost maar jammergenoeg niet door je brievenbus past.
Ik heb alleen maar negatieve ervaringen met Kiala. Laatste keer was het naar een heel ander punt gestuurd, 70 km verder. En probeer dan Kiala maar eens te bellen. Dát kan niet....
Het pakket is geleverd bij het Kiala punt Beetje jammer dat ik er vandaag de hele dag niet ben en maandag te druk ben om op te halen Dinsdag dus maar voor de deur bivakkeren. Haha.