In September is mijn dochter bruidsmeisje en ik zoek voor haar nog een leuk feestjurkje/bruidsmeisjes jurkje. Een echt bruidsmeisjes jurkje of een feestelijk (zomer) jurkje zoals bijvoorbeeld Bonnie Jean. Prijs is niet helemaal belangrijk, kleur wel. Dit mag geheel lila/paars zijn of wit met lila/paars of zilver met lila/paars. De jurk moet denk ik in maat 80/86 zijn. Ze zit nu sinds vorige maand in maat 74. Wie weet waar ik het leukste jurkje kan vinden? Wie helpt er zoeken? Heb al diverse (web)winkels geprobeerd. Bedankt!
Bij de h en m hangen nu ook leuke jurkjes voor een bruiloft. Of op internet humpie dump. Verkopen ze ook allerlei bruidsjurkjes
Helaas ook niet in de kleureisen (bij de h&m) en humpie dump had er 1 maar die vond ik niet zo super leuk. En ze hadden haar maat niet.
zoiets?? want dan wil ik wel even het merkje bekijken zodat je misschien kunt googelen. hier zat ook een bolera bij met een schattig bloemetje erop. maar die had ze niet aan de foto
je woont een eind hier vandaan maar in Emmen hebben ze bij de Oude liefde en station one heeeeeeeele schattige jurkjes!!!!
Wij hebben via deze webshop ons bruidsjurkje gekocht voor onze dochter (toen 3 maanden oud, maat 62) De website lijkt wat simpel, maar alles werd keurig netjes afgehandeld en geleverd. Littleflowers - BRUIDSMEISJES baby t/m maat 92 - BRUIDSMEISJES baby t/m maat 92
Zoals in mijn openingspost staat Het liefst Lila met een vleugje paars of anders Wit met lila of zilver met lila. Maat 80/86.
helaas niet wat ik zoek (zie openingspost) Merk dat het echt lastig is. Denk er nu over na om een witte jurk te kopen en dan zelf een lila lint/strik er overheen te doen?