Ik wil graag een activity tracker kopen. Ik wil mijn stappen kunnen tellen en kijken naar mijn slaapritme. Wie heeft er een? Welke heb je en wat is je ervaring ermee?
Ik gebruik hiervoor mijn iPhone (zijn veel verschillende apps om activiteit en slaapritme te meten / bij te houden)
Ik heb voor mijn verjaardag een Fitbit tracker gekregen. Ben hier erg tevreden over. Heel licht bandje. Houd ook hartslag, activiteiten en via de app kun je ook gewicht bijhouden. Tevens een slaap overzicht van de kwaliteit van slapen.
Ik heb de fitbit charge 2 en ben er kei blij mee. Nu ook een fitbit weegschaal gekocht die ook automatisch de gegevens op mijn fitbit app zet.
Hier nu sinds twee weken een Fitbit charge 2 and i love it...... 😍. Je kunt er zoveel mee en fijne is dat hij tijdens sporten mijn hartslag meet gedurende de training. Het fijne is dat hij ook slaap meet zonder hartslag dus deze heb ik alleen aanstaan tijdens het sporten. Hierdoor valt het me reuze mee hoe lang hun mee gaat voor ie opgeladen moet worden.
iPhone is niet voldoende als je deze tijdens het werken niet bij je kun houden bijvoorbeeld. Dan krijg je een incompleet beeld van je stappen en actieve minuten.
Ik deel deze liefde . Geweldig apparaat! Groot voordeel is dat het ook je hartslag meet en dat er leuke bandjes voor verkrijgbaar zijn.
Hier nu ook de Fitbit Charge 2, nóg fijner dan z'n voorganger. Kan het ding van harte aanbevelen. 👍🏼
Hier een zeer enthousiaste Polar A360 draagster! Kan er echt alles mee bijhouden en kan bijv. ook gewoon tijdens zwemmen e.d. gedragen worden. hartslagmeter in de polsband. Ook een hele fijne app die erbij hoort.
Ik heb een Garmin Vivofit 2... Bevalt me erg goed! Er zit geen hartslagmeter op, omdat die volgens mij toch haast nooit een accurate weergave doen . Het helpt me vooral om toch nog een paar stappen meer te zetten op een dag en ik vind het fijn dat ie ook gewoon als horloge dienst kan doen!
Ik heb de fitbit charge 2. Grote voordeel ervan vind ik dat je de app fit notifications ook kan downloaden en dan krijg je al je meldingen van je telefoon (kan je instellen) op je fitbit (Wel jammer dat het soms opeens niet werkt en dat je de setup weer opnieuw moet draaien, maar dat is ook wel zo gedaan).
Hier ook een Fitbit Charge 2. Voorheen had ik de Jawbone 24up maar die was lang niet zo secuur! Deze is echt fantastisch!!
Toch meet de charge 2 precies het zelfde als mijn polar horloge met borstband. Waarom denk je dat niet accuraat zou meten? Je moet hem wel strakker dragen tijdens sporten dan door de dag heen.