Activity tracker

Discussie in 'De lounge' gestart door Janneke00, 6 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Ik wil graag een activity tracker kopen. Ik wil mijn stappen kunnen tellen en kijken naar mijn slaapritme.

Wie heeft er een? Welke heb je en wat is je ervaring ermee?

2. jeshh

jeshh Niet meer actief

Ik gebruik hiervoor mijn iPhone (zijn veel verschillende apps om activiteit en slaapritme te meten / bij te houden)

3. Sammelskee

Sammelskee Bekend lid

16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Ik heb voor mijn verjaardag een Fitbit tracker gekregen. Ben hier erg tevreden over. Heel licht bandje. Houd ook hartslag, activiteiten en via de app kun je ook gewicht bijhouden. Tevens een slaap overzicht van de kwaliteit van slapen.

4. een fitbit ook, erg fijn!

5. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik heb de fitbit charge 2 en ben er kei blij mee. Nu ook een fitbit weegschaal gekocht die ook automatisch de gegevens op mijn fitbit app zet.

6. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Fitbit Charge HR hier, bevalt heel goed :)

7. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

fitbit charge hr ik heb hem nu 1 jaar en ben er erg tevreden over.

8. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Hier nu sinds twee weken een Fitbit charge 2 and i love it...... 😍.

Je kunt er zoveel mee en fijne is dat hij tijdens sporten mijn hartslag meet gedurende de training. Het fijne is dat hij ook slaap meet zonder hartslag dus deze heb ik alleen aanstaan tijdens het sporten.

Hierdoor valt het me reuze mee hoe lang hun mee gaat voor ie opgeladen moet worden.

9. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    iPhone is niet voldoende als je deze tijdens het werken niet bij je kun houden bijvoorbeeld. Dan krijg je een incompleet beeld van je stappen en actieve minuten.;)

10. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Ik deel deze liefde :D.

Geweldig apparaat! Groot voordeel is dat het ook je hartslag meet en dat er leuke bandjes voor verkrijgbaar zijn.

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hier nu ook de Fitbit Charge 2, nóg fijner dan z'n voorganger. Kan het ding van harte aanbevelen. 👍🏼

12. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Hier een zeer enthousiaste Polar A360 draagster! Kan er echt alles mee bijhouden en kan bijv. ook gewoon tijdens zwemmen e.d. gedragen worden. hartslagmeter in de polsband. Ook een hele fijne app die erbij hoort.

13. ACP0309

ACP0309 Actief lid

28 jul 2016
    176
    0
    16
    Ik heb een Garmin Vivofit 2... Bevalt me erg goed!
    Er zit geen hartslagmeter op, omdat die volgens mij toch haast nooit een accurate weergave doen :). Het helpt me vooral om toch nog een paar stappen meer te zetten op een dag en ik vind het fijn dat ie ook gewoon als horloge dienst kan doen!

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb de fitbit charge 2. Grote voordeel ervan vind ik dat je de app fit notifications ook kan downloaden en dan krijg je al je meldingen van je telefoon (kan je instellen) op je fitbit (Wel jammer dat het soms opeens niet werkt en dat je de setup weer opnieuw moet draaien, maar dat is ook wel zo gedaan).

15. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Hier ook een Fitbit Charge 2. Voorheen had ik de Jawbone 24up maar die was lang niet zo secuur! Deze is echt fantastisch!! :)

16. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Toch meet de charge 2 precies het zelfde als mijn polar horloge met borstband.

Waarom denk je dat niet accuraat zou meten?

Je moet hem wel strakker dragen tijdens sporten dan door de dag heen.

17. jeshh

jeshh Niet meer actief

Jup, ik ben er nu achter, haha!

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Fitbit charge 2. Bevalt me erg goed.

19. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Zo, de fitbit is dus een hele goede. 😊

Bedankt voor jullie ervaringen

20. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Is er ook iemand die een andere heeft dan een Fatboy? En waarom heb je dan voor die andere gekozen?

Deel Deze Pagina