Wij verwachten over een aantal maanden ons derde zoontje. Helaas komen wij tot op heden maar niet uit “de” naam. Namen die mijn man heeft gevonden zijn: - Boaz - Finn Namen die mij aanspreken zijn: - Luca - Mees - Joah Wij vinden elkaars namen absoluut niet leuk of kennen iemand in de omgeving met deze naam. Heeft iemand nog suggesties?
Dacht ook gelijk aan Joaz/Joas Kaja Cas Tijn Sem Brent Quinz Jack Sam Tim Nick Niek Jim Daan Thomas Melle Jurre Ruben Milan Jesse
Dank dames! Leuke namen staan er tussen. Onze zoontjes heten J.uliën en S.enn. Noa(h) ook heel leuk, maar zo heet onze hond. Er vallen dus ook heel wat namen af, omdat het op één van de namen lijkt o.i.d. Joas heb ik volgens mij al een keer voorgelegd bij mijn man, maar dat vond hij volgens mij niks. Ik ga het toch nog een keer bespreken, want blijf die naam ook erg leuk vinden.
Ik vind de suggestie van je man, Boaz, heel leuk klinken bij je andere 2 kinderen. Vind je die zelf niet leuk?
Ik twijfel nu nog teveel over deze naam, mogelijk veranderd dat nog hoor. Bij de namen van onze andere kinderen had ik direct het gevoel dat het “de” naam was, nu heb ik dat dus niet niet. Vandaar dat ik daar nu ook over blijf twijfelen denk ik...
Kaj Nilo Dion Dani Ries Ferre Kian/Kyan Mias Keo/Kyon Ivo Vic Boy/Boyd Eloy Flyn/Flynth Quinn Ilay/Ilaj Skye Mauro Yago Jinse Gion/Guyon Jaro Mels Rif River Tijn Wesse Bodhi Mika Dante Lloyd Nikaj
Mees erg mooi! Wij twijfelen over deze naam omdat een collega een zoontje heeft met deze naam. Aan de andere kant, ik heb dit kindje nog nooit gezien dus waarom zouden wij het niet doen...