Siberisch kitten zoekt nieuw huisje

Discussie in 'Diversen en verzamel verkoop' gestart door Gazy, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gazy

Gazy Niet meer actief

#1 Gazy, 18 dec 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 dec 2011
    Naam: Nicky
    Geslacht: Poes
    Geboren: 30-04-2011
    Nicky is bij ons geboren en heeft dus altijd bij ons gewoont. Nicky is vernoemd naar mijn eerste kat die ik kreeg toen ik vier jaar was. Nicky is een seal tortie point. We wilden even afwachten wat ons in de toekomst ging brengen met Nicky. Maar we vinden onze groep te groot worden. We vinden het moeilijker om onze aandacht te verdelen en gunnen onze Nick gewoon het huisje wat ze verdiend. Ze is uiteraard in bezit van een stamboom. We hebben daarom besloten een nieuw huisje te zoeken voor Nicky nu zo nog zo lekker jong is. Nicky is volledig gezond, dol op eendags kuikens en spelen. Nicky is een dochter van Eva en Maks. Twee fantastische katten. Nicky is geboren uit een keizersnede en heeft heel hard moeten vechten samen met ons om de eerste weken te overleven. Nicky was veel te vroeg en had geen zuigreflex. Ook raakte ze verstopt. Maar Nicky is een vechtertje en liet al heel gauw zien dat ze zich samen met mama ook wel kon redden. Nicky is van normale grote en heeft hier dus niks van ondervonden. Nicky lijkt erg veel op haar moeder en mag graag babbelen.Nicky is dol op haar vriendjes en vriendinnetjes hier in huis. Nicky is opgegroeid met honden en is eigenlijk nergens bang voor.
    Nicky is een fijne kat voor in huis en het is eigenlijk niet de bedoeling dat nicky los buiten komt te lopen.

We vragen voor Nicky 400 euro. Het is de bedoeling dat Nicky naar een liefhebber gaat en er niet met haar gefokt gaat worden. Mocht toch een nestje met Nicky willen nemen mail ons even want aan een dergelijk nieuw huisje hebben we wel een aantal eisen en dan vragen we een andere prijs.

Je kunt me eventueel mailen op info@siberischeraskatten.nl

Deel Deze Pagina