Hoi, ik ben nog niet zwanger ,maar ben eigenlijk op zoek naar leuke ideeën voor als ik zwanger ben om dit de familie te vertellen. Bij de jongste hebben we de oudste een tshirt aan gedaan. nu zoek ik dan iets anders voor als nummer 3 zou komen.
Wij hebben fortune cookies gebakken met daarin een tekstje en een echofoto. Het maken was even een gehannes, maar het was heel leuk toen m'n vader het koekje kreeg.
Ik zag laatst een leuk fimpje op fb. een stelletje die samen door een foto boek bladerden met foto,s van hun. en op de laatste pagina plakten ze echo foto,s enz en schreven ze dat ze papa en mama werden. Ik vond het wel erg leuk gedaan
Ik heb zelf teksten gemaakt voor de familie. Een tekst geschreven ,en als laatste de boodschap om de eerste letter van iedere zin onder elkaar te zetten, daar kwam onze boodschap uit.. - voor de opa's en oma's teksten gemaakt waar uit kwam: jullie krijgen een kleinkind - voor ooms en tantes: jullie worden oom en tante - voor andere familie en vrienden: hoera ik ben zwanger