Dames, is er iemand met een soortgelijke situatie? Vandaag zou ik 5 weken en 1 dag zwanger zijn. Echter de action testen en clearblue plustest geven op een heeeel licht streepje niks meer aan. Dinsdag had ik nog hele duidelijke testen en de dagen ervoor ook met al wat lichte kwaaltjes. Heb verder geen bloedverlies. Door deze vreselijk lichte testen heb ik vanmorgen een echo gehad en het beeld wat de arts zag rijmt niet met de testen die ik nu heb. Ze zag namelijk een mooi beeld van heel dik slijmvlies en een klein vruchtzakje. De echo zag er prachtig uit, maar toch gaat dit zeer waarschijnlijk fout . Ik moest bloed laten prikken en krijg morgen de uitslag. De arts snapte het zelf ook niet. Is er iemand die dit ook meegemaakt heeft? Kan het nu al het hook effect zijn?? ik denk het niet.... pff mn ogen zijn opgezwollen van het janken. Na 3,5 jaar eindelijk zwanger, hebben we dit weer....
Ach nee, Memmiee . Dit is niet wat ik wilde lezen. Eerlijk gezegd lijkt het mij nog te vroeg voor het Hook effect en heb het zelf te vaak meegemaakt dat aflopende testen geen goed nieuws betekenden. Natuurlijk hoop ik van harte dat het bij jou anders is. Heel veel sterkte met wachten tot je morgen de uitslag weet!
Gatsie wat een onzekerheid. Kan inderdaad best zijn dat hcg af aan het nemen is, maar dat de zwangerschap op de moment opname nog goed eruit ziet. Hook effect is wel erg vroeg idd He bah hoop dat je 2 keer kan bloedprikken om te zien of het stijgt Sterkte met afwachten
Wat een rot bericht. Hook effect lijkt mij ook wat vroeg. Maar dat de testen aflopen is helaas geen goed teken..... Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat we over een aantal dagen een beter bericht mogen lezen.
Wat heftig en verwarrend voor jullie! Dat wordt geen leuke nacht... Het klinkt niet goed, maar toch duim ik voor jullie! Wie weet morgen toch nog goed nieuws. Even dubbelcheck: het kan niet zo zijn dat je testen zijn aangetast door de hittegolf ofzo? Dat ze in de zon hebben gelegen, of in een heel erg warme kamer? Het gaat natuurlijk wel om een soort kleurstof die erin zit.
Ij wil je geen valse hoop geven maar hook effect kan wel degelijk al met 5 weken. Je kunt dit testen door een test te doen met half urine half water
Ik kan mij je zorgen heel goed voorstellen. Kan je geen hcg laten prikken en twee dagen later opnieuw? Dan weet je in ieder geval hoe het daarmee staat en hoef je niet lang te wachten op je volgende echo.
Oh, ik lees slecht kennelijk, ben nog niet goed wakker. Zie dat je bloed moest laten prikken. Vraag of je paar dagen daarna nogmaals mag laten prikken om te zien of het goed oploopt.
Bedankt voor het meedenken allemaal. Heb vanmorgen weer een action testje gedaan en weer een heel licht streepje. Twijfelde om het hook effect nog uit te proberen maar ik wacht het telefoontje maar af en probeer enigzins wat te ontspannen. Word vanmiddag gebeld door de fertiliteitsarts met de uitslag van het bloedonderzoek en wat ik nu moet, stoppen met de medicatie of wat dan ook. Zal dan ook vragen of nog een keer prikken nog zinvol is of dat het sowieso foute boel is (waar we overigens vanuit gaan).
Nooit stoppen met de medicatie voor er voor een tweede keer is geprikt en je echt zekerheid hebt meid.
Ik zou toch proberen het hookeffect op te sporen hoor . Ik zou die spanning tot vanmiddag niet aan kunnen.
Als ik eerlijk ben vind ik het niet hoopvol klinken... Toch hoop ik voor je dat je snel goed nieuws krijgt!
Had vanmorgen aardig wat gedronken na de 1e test en zojuist mn urine verdund met water. De test van vanmorgen liet een licht streepje zien, de hook test niks
Nee! Dit is niet wat ik gehoopt had te lezen Wat ontzettend verdrietig, meis. Heel dikke knuffel voor jou.
Nu afwachten wat de arts zegt en wat ik nu moet. Zo kut dit. Weer een klap verwerken. Weet alleen ff niet hoe
Ik wil je geen valse hoop geven meis maar bij mn dochter heb ik met 5.4 weken een echo gehad omdat ik heel licht testte in tegenstelling tot de wk ervoor en was bang dat t mis was. Maar er was wel degelijk een zwsp! En zoals hierboven ook staat,.. niet stoppen met de medicatie hoor! Iig tot je zekerheid hebt hoe of wat! En Kan het niet zijn dat hij eerst donkerder was door restje pregnyl ? En dat de streep van nu vd zwangerschap is en hij miss nog gaat oplopen weer?