Nadat we na 3.5 jaar eindelijk zwanger zijn geworden via de 1e ICSI hebben we over 2 weken de eerste echo. Gelukkig is dit een drukke week maar de tijd kruipt echt voorbij. Ik ben zo benieuwd of alles goed is en het hartje klopt.. Ik heb pijnlijke borsten (de ene dag meer dan de andere) veel trek in eten en een opgeblazen buik (door darmen). Maar soms voel ik ook evht helemaal niks.. Ik hoop zo ontzettend dat dit wonder niet meer weggaat... Aangezien er werd gezegd dat de kans op miskraam met ICSI groter is ben in toch best onzeker.. Maar dat zal ook wel met ons hele traject te maken hebben.
Proficiat met je zwangerschap!!! Ik hoop dat je een mooie echo gaat krijgen en probeer er toch een beetje van te genieten
Proficiat met jullie zwangerschap. Laat de tijd maar gauw voorbij vliegen ennjullie een mooie echo hebben
Dank jullie wel!!! Ik probeer ook echt te genieten. Maar dat zal vooral gaan lukken na een mooie echo
Gefeliciteerd! Wat fijn dat je na zo'n lange tijd zwanger bent geworden! Onze eerste echo stond gepland voor 9 weken... Maar heb zelf besloten om met 7 weken bij een echocentrum in de buurt een echo te laten maken omdat ook hier de spanning van het horen van een kloppend hartje groot is... Ik zeg niet dat t voor iedereen de oplossing is, maar misschien iets om over na te denken... Kost paar tientjes... Maar scheelt in mijn geval hopelijk 2 weken onzekerheid... Ben ook niet zo'n geduldig typeje ben ik bang...