Wachten op de eerste echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by marie24, Dec 23, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marie24

marie24 Actief lid

Jan 25, 2012
    115
    1
    18
    Nadat we na 3.5 jaar eindelijk zwanger zijn geworden via de 1e ICSI hebben we over 2 weken de eerste echo. Gelukkig is dit een drukke week maar de tijd kruipt echt voorbij. Ik ben zo benieuwd of alles goed is en het hartje klopt..
    Ik heb pijnlijke borsten (de ene dag meer dan de andere) veel trek in eten en een opgeblazen buik (door darmen). Maar soms voel ik ook evht helemaal niks.. Ik hoop zo ontzettend dat dit wonder niet meer weggaat...
    Aangezien er werd gezegd dat de kans op miskraam met ICSI groter is ben in toch best onzeker.. Maar dat zal ook wel met ons hele traject te maken hebben.

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat met je zwangerschap!!! Ik hoop dat je een mooie echo gaat krijgen en probeer er toch een beetje van te genieten ;)

3. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

Mar 21, 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! En probeer te ontspannen ;)

4. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

Apr 15, 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Proficiat met jullie zwangerschap. Laat de tijd maar gauw voorbij vliegen ennjullie
    een mooie echo hebben

5. marie24

marie24 Actief lid

Jan 25, 2012
    115
    1
    18
    Dank jullie wel!!! Ik probeer ook echt te genieten. Maar dat zal vooral gaan lukken na een mooie echo

6. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

Feb 19, 2013
    230
    0
    0
    Gefeliciteerd! Wat fijn dat je na zo'n lange tijd zwanger bent geworden!

Onze eerste echo stond gepland voor 9 weken... Maar heb zelf besloten om met 7 weken bij een echocentrum in de buurt een echo te laten maken omdat ook hier de spanning van het horen van een kloppend hartje groot is...
    Ik zeg niet dat t voor iedereen de oplossing is, maar misschien iets om over na te denken... Kost paar tientjes... Maar scheelt in mijn geval hopelijk 2 weken onzekerheid...
    Ben ook niet zo'n geduldig typeje ben ik bang...

Share This Page