ik zoek leuke betaalbare eetstoelen.. tips.. ps. heb kleine rommelmaker kinderen en een kat met nagels
Dit topic kun je beter plaatsen (of laten verplaatsen) in het gedeelte te koop gevraagd (moet je even naar beneden scrollen).
In ieder geval je niet om laten praten naar stoelen van katoen die 'speciaal' zijn ingesprayd zodat vlekken er niet aan hechten en dat je er zelfs 5 jaar vlekgarantie krijgt. Wij zijn erin getrapt en ziet er niet meer uit. Vlekken trekken erin en die garantie heeft zoveel kleine lettertjes dat je er niet voor in aanmerking komt. Ook de kat vindt de stoelen prachtige krabpalen. Wij gaan volgende keer voor leer. De kat blijft daar wel van af en vlekken haal je zo weg. Wij wonen in Rotterdam, dus dan zou ik naar Alexandrium woonmall gaan en de stoelen in alle zaken vergelijken.
bij leenbakker heb je leuke betaalbare eettafel stoelen ook van leer sinds ik kinderen heb neem ik geen stof meer de kat blijft van deze leren bank af en snachts en als we weggaan is ze buiten en anders in de schuur
Ik heb laatst gave stoelen gekocht. Met leuningen en wielen, heerlijk crossen door de kamer voor maar 25,00 per stuk...twas wel in topje Groningen, maar goed normaal zijn die stoelen veel duurder. Hier de link naar de advertentie. Marktplaats.nl > LUXE stoelen (gewijz. op 31-05-2010) - Zakelijke goederen - Partijgoederen en Retail | Partijgoederen Je moet ze alleen wel ff schoonmaken