Er is vast al eens een topic over geweest, maar ik kan 'm nie vinden. Waar shoppen jullie online? Voor onze dochter heb ik een aantal leuke sites gevonden, maar voor mezelf weet ik eigenlijk niet zo goed waar ik moet beginnen..... Iemand tips voor leuke sites?
Eigenlijk alleen HM en Wehkamp voor mijzelf. Voor mijn zoontje google ik vaak gewoon wat en kom dan wel op een site terecht. Heb jij nog leuke sites voor kinderkleding?
Voor mezelf bij de Wehkamp, H&M en Le Ballon (www.leballonwebshop.nl). Voor Ayla bij www.kleertjes.com en www.kixx-online.nl
hallo. ik kijk eigelijk ook altijd overal op,dit is een site daar kijk ik vaker op Bij Wai Wurrie kun je terecht voor o.a. Desigual uit Barcelona, VILA Clothes, Il? Dolce jeans, Kitsch Kitchen spullen (o.a. luiertassen en fietstassen), cadeau artikelen, dameskleding, Present Time en cadeaus. en dan onder desigual,ík weet niet of je het merk kunt,maar het zijn echt leuke vrolijke zomer rokken bij.. en ik kijk vaker op M&S mode - M&S Mode. en dan de site´s wat hier boven ook al zijn genoemd.
Voor mijn dochter shop ik meestal bij Amazingkids.nl Kleertjes.com Kixx online En bij Zara, maar die hebben de collectie helaas nog niet online.
Ik was net toevallig met googlen op deze site gekomen. Die hebben hele goedkope tshirtjes met leuke teksten. babyschirtje
Graag gedaan! Ze hebben pas sinds kort een webwinkel en ik heb mijn eerste paar schoenen al besteld. Ik had ze woensdag besteld en gisteren werden ze al bezorgd. Echt super snel dus .
wat een grappige shirtjes!! las eentje met de tekst..dat hij dirrukteur fan maikrosoft wordt. en dan rijt ik in een rooje verraarie..enz enz heel leuk die shirtjes
Ja ik vind de site ook leuk. En je hebt ook t-shirts voor volwassenen en boxers etc... en ook leuke fotolijstjes en helemaal niet zo duur...
Ja, maar er zitten gewoon shirts tussen met behoorlijke fouten... Ik hou van mama en mama houd van mij... Ik zou me kapot schamen om daar mee te lopen.
Ik ben nooit zo'n wachter, dus eigenlijk hou ik niet van online shoppen.. Als ik het dan wel eens doe, dan is het van bol.com (boeken) en dat omdat het de volgende dag gelijk bezorgd wordt
wehkamp, mexx, esprit, asos, welikefashion.com, modcloth.com, dress-for-less.nl, dekkerfashion.nl, forever21.com, famiss.nl, omoda.nl, deschoenenzaak.nl, marktplaats en vast nog wel meer waar ik nu effe niet op kom... Voor mijn zoontje heb ik een nog veel langere lijst maar die heb ik geen zin om te posten
Ah leuk... ga ik even volgen, aangezien ik niet zo'n shopper ben en dit liever online doe Voor mezelf surf ik regelmatig naar esprit en voor mijn zoontje naar kleertjes.com