Hallo, Wie kent er iemand die gordijnen kan naaien? Ik wil ze nl voor op Yassir de kamer. Alvast bedankt
ik kan het ook, maar het is rotwerk. En laten maken is vaak niet duur en soms gratis, waar je de stof koopt
Hoi Hanan, In Utrecht "zit de winkelketen "de Gouden Schaar. Als je op de website kijkt zie je nog meer plaatsen. Zij maken ook gordijnen. Groetjes, Marijtje
Ik heb voor de kamer van Yassir stof gekocht op een markt. In me hele huis heb ik me gordijnen in een winkel gekocht en ook door hun laten naaien.
Nou heb ik gordijnen laten maken door Kwantum. Maar nu heb ik alsnog naaister nodig hihiih. Ik wil graag stof kopen en kussenhoezen laten maken. Wie kan mij helpen. De winkels zoals de goudenschaar zijn onwijs duur.
hoi, ik ken een naaister in utrecht, gewoon iemand die heeeeel handig is met de naaimachine. ze doet ook alles wat van stof is voor ons. Of het nou innemen, kostuum voor carnaval of gordijnen maken/inemen is. Heb geen idee of ze het ook voor iemand zou willen doen, maar denk het wel, als ze vandaag komt zal ik het iig even vragen. Nee heb je, ja kan je krijgen toch. Heb je vast wat info? Bv: voor hoeveel kussens ( thnx Deb), hoeveel stof heb je, welk bedrag had je zelf in gedachten?