graag zou ik ideeën opdoen voor a.s. zomervakantie met 2 kinderen ben je ergens geweest wat succesvol was, mag ik dan de site?
Met kinderen; AI hotel Princess Beach Resort op Rhodos camping Le Grand Dague in Dordogne, Frankrijk Camping Le Serignan Plage in Zuid- Frankrijk
campings mas san joseph, el delfin verde, castell montgri in spanje. camping bijela uvala in kroatie.
Sprookjescamping De Vechtstreek Nederland Camping Le Grand Dague Dordogne/Frankrijk Hotel Ali Bey Turkije
Gardameer met een baby van 8 maanden. Er zijn daar veel kindvriendelijk campings. 'K vond het heerlijk en de Italianen ontzettend kindvriendelijk.
Op een boerderij met 2 hele kleintjes in Engeland. Stiekem erg dichtbij: 2 uur naar Duinkerken, 2 uur op boot en dik half uur naar adres in Engeland. Vooral de boot was ideaal, konden we even flesje geven, verschonen etc. Daar hadden ze veel dieren, een trampoline en dichtbij zwembad/zee/leuke stad.
http://www.nl.camping-coiroux.com Hier hebben wij afgelopen zomer een geslaagde vakantie gehad. We verbleven in een ingerichte bungalowtent en dat beviel erg goed. Camping is niet te groot en zeer kindvriendelijk en er is een Nederlands sprekend animatieteam. Ook bij de receptie spreken ze Nederlands. Er is een zwembad en op loopafstand een meer met strand. In de omgeving is ook heel veel moois te zien zoals de mooiste dorpjes van Frankrijk.
Montecantini in Toscane. Daar zit een prachtige camping met Nederlandse eigenaresse. Ligtvlakbij Pisa en Florence.
Les Alicourts Resort in Pierrefitte-sur-Sauldre (Loire), prachtcamping! mooi zwembad, veel dingen te doen echt een aanrader!
Vraagje vraagje vraagje!!!!!!!!!! Ik ben bezig met het zoeken van een leuke camping aan de costa brava... Eigenlijk viel mijn oog meteen op Yelloh Village Mas San Joseph, vooral door goede ervaringen in frankrijk. Maar.......GEEN airco in de huisjes... Nu begreep ik van een collega die er ook is geweest, en ook in juni (want dan hebben we vakantie), dat er meestal een lekker briesje staat, en dat de A/C dus geen gemis is. Klopt dit? Ik ben echt zo bang dat we straks vanuit onze bedden rechtstreeks de zee in dobberen van de hitte.......
Camping Le Serignan Plage, Yelloh Village Le Serignan Plage Topcamping! Aan het strand, leuke kidsclub, topzwembad. Prijzig, dat wel. Wij zaten in een cabane, in september, dus nog redelijk betaalbaar. Echt absoluut de beste camping waar we de afgelopen jaren zijn geweest
Turkije, Lara, Hotel Royal wings. Echt een aanrader, wij zijn geweest met peuter van 2,5 en baby van 10 mnd. Ik denk aankomend jaar weer!
Ik vind het een heerlijke camping, we gaan in juli voor de derde keer. er is veel schaduw op de camping en wij gaan dan wel met een eigen caravan, maar ben nog nooit de tent uitgezweet. echt de camping is een goede keus!!
camping mossler, dobriach milstattersee karintie oostenrijk. camping saint-pal, mostuejouls, tarn frankrijk... zwembad op camping en spelen in rivier de tarn.... heel leuk voor kinderen. met belgische campinghouders....