Hallo meiden, Ik ben sinds 2 weken steeds momenten op de dag nogal duizelig. Hoort dit bij de zwangerschap? Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik dit pas op het einde....Zijn er meer meiden die hier last van hebben in het begin van de zwangerschap?
Hoi hoi, IK heb het ook gehad. Vanaf week 6 tot week 10/11 denk ik. Nu is het zo goed als over. Ik heb gezorgd dat ik 2x per dag eens een kop bouillon nam voor de zouten en wat meer suiker voor de suikers (hoe logisch ). Zo nu en dan eens een dextro of zout dropje tussendoor... Het schijnt wat uit te staan kunnen hebben met je bloeddruk en suikergehalte tijdens de zwangerschap. Misschien helpt bovenstaande jou ook. Grt Marieke
Ik was de eerste weken zooooo verschikkelijk duizelig dat ik niet meer durfde te fietsen! Of ik ging expres een uur later naar het werk, dan wachtte ik tot ik mij beter voelde (moest 45 minuten fietsen om daar te komen).
Gelukkig dacht dat er iets mis was met me. Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik dit pas in week 28 ofzo...Durfde ook geen auto te rijden soms ging ik bijna van mijn stokje. Mijn bloed is toen gecontroleerd op glucose en ijzer maar niks te vinden.....
Je kunt even naar de ha gaan dan testen ze even of je glucose en lh goed zijn.. Kan natuurlijk te laag zijn.. Maar meestal komt het doordat je bloeddruk daalt tijdens de zwangerschap
Heb van mezelf al een lage bloed druk...Dus misschien dat ik even langs wip bij de huisarts. Bedankt voor je tip!
ik heb er ook last van maar bij mij komt het door een te lage bloeddruk. maar dat kan geen kwaad. en is juist positief tijdens zwangerschap, maar het is gewoon vervelend als je er veel last van heb. ik kan soms niet eens me arm op tillen en ben al buiten adem op een slechte dag. eet wat meer zout. dat helpt. drop wordt meestal afgeraden maar met mate wat zoute drop bij lage bloeddruk kan geen kwaad en wordt juist weer aangeraden
ik heb het ook heel erg gehad als ik ergens maar even stil moest staan werd ik heel duizelig en als ik dan niet snel genoeg weg kon komen ging ik van me stokkie. ik heb van mezelf een lage bloeddruk en door de zwangerschap werd ie nog lager dus ik had toen altijd maar zoute drop in me zak.. t is nu gelukkig over en heb ook een wat hogere bloeddruk
inderdaad waarschijnlijk je bloeddruk, hier ook gehad. Bespreek het wel even met je VK, want je bloeddruk wordt in het 2e trimester nog lager meestal. En aangezien je er nu al zo'n last van hebt, kan ik me voorstellen dat je dan dus inderdaad even tijdelijk wat zouter zou moeten eten ofzo (want alhoewel een lage bloeddruk goed is voor de baby, moet je zelf natuurlijk niet steeds van je stokje gaan). Maar overleg dat wel altijd eerst even met je VK! Sterkte ermee en geniet van je zwangerschap!
ik begin hier ook last van te krijgen, en heb van mezelf al een lage bloeddruk.. ik ga af en toe bijna van mijn stokje af..zo voelt het in ieder geval door de duizeligheid zal het straks is aan de gyn vragen, want het is idd niet prettig en soms zelfs gevaarlijk mbt autorijden/fietsen, etc. liefs Daantje
Bedankt meiden...Ik heb het eigenlijk af en toe gehad sinds mijn nod en nu word het steeds erger. Rond 5 weken was ik de hele dag duizelig dacht dat ik een griepje onder de leden had maar nu heb ik het nog steeds. Bij de eerste afspraak bij de vk zal ik het zeker vermelden. In ieder geval bedankt en fijn dat ik niet de enige ben.