Geweldige foto's van jullie oogappeltjes ladies Bij deze de mijne hihi De jongste Jill Bekijk bijlage 236105 D'r grote broer Dano (4): Bekijk bijlage 236112
Wat een prachtkindjes allemaal! Ga ik mijn lieve stoere knul ook even showen; Nr. 1 - fotoshoot voor kinderopvang, hier was hij ong. 10 maanden Nr. 2 - afgelopen weekend
heb er zoooveeel...een van net geboren...vind hem nog steeds de allermooiste...en eentje van bijna 1,5 jaar oud.
en dit is er een van recent...vind hem geweldig mooi!!! Maja bevooroordeeld... Van ons manneke...heb ik er niet zo veel mooie... hij ligt altijd raar met zijn ogen of wat dan ook hahaha, tis niet zo een fotogeniek manneke denk ik...
thanks is op de peuterspeelzaal gemaakt heb er nog 1 Bekijk bijlage 236133 en nog 1 van me zoon Bekijk bijlage 236134
deze foto vind ik zelf heel erg leuk de eerste keer dat hij zijn zusje zag hij kon niet meer naar het ziekenhuis komen dus de volgende dag thuis Bekijk bijlage 236146
Deze was vorige jaar in de grote vakantie. Ze hebben dan wel heel vaak ruzie, maar dan denk ik snel aan deze foto en word ik weer helemaal blij. Bekijk bijlage 236149 En deze van Karsten vind ik zo stoer. Bekijk bijlage 236150
Wat een super leuke foto's allemaal zeg! @Linda86,wat leuk om een foto van Milan van nu te zien! Vind die in je avatar altijd zoooo cute maar deze mag er ook zijn zeg wat een schatje met zn glimlach Mooie dochter ook!