Hier zit Tim bij papa in de nek. ik vind het petje hem zo leuk staan. Eind deze maand krijgt hij een redressiehelmpje dus nu nog maar even heel veel aandoen
hij is ook mn avatar, maar vind m zoooo mooi, vandaag binnen gekregen van de fotograaf: Bekijk bijlage 51620
DIt is 1 van mijn favoriete foto's. Hier trok ze zich voor het eerst zelf op,en ze was er zelf nogal trots op . Bekijk bijlage 51651
Deze vind ik ook prachtig... Was 'the day after', toen mijn man ons kwam ophalen uit het zkh. Hij zat zo verbaasd & verliefd naar ons kindje te kijken - geweldig moment!
MvS en lavendelay: Ik heb er ook 1 van mijn mannetje en meissie . Dat blijven toch ook prachtige foto's. Bekijk bijlage 51681
Volgens mij is die man van jou iets heel leuks aan het dromen want ik zie een lachje Ofwel is hij heel erg aan het genieten, dat kan natuurlijk ook
Bekijk bijlage 51684 Hier was Dani 2 dagen oud, ik vind hem prachtig!!!! Ligt zo rustig en vredig te slapen
Bekijk bijlage 51704 Dit vind ik nog steeds de allermooiste foto. Ik heb hem in zwart wit 40 bij 50 af laten drukken en hangt hier in de woonkamer.....*smelt* Roan was hier denk ik 4 weken oud.