Mooie foto's van de zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door , 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Oeps... ik dacht ergens Gent gezien te hebben (neem me niet kwalijk als dit niet klopt mijn hormoontjes zetten me de laatste tijd erg op het verkeerde pad)

    zal nog eens even gaan zoeken voor je!
     
  2. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    hihi ik moet je het antwoord echt verschuldigd blijven... waar ik gent vandaan haal :oops: :oops: :oops: ik snap er zelf niks meer van hihihi Oh zo fijn die hormonen :evil:
     
  3. avalon

    avalon Actief lid

    8 jan 2007
    129
    0
    0
    Gent(Belgie)
    ik ben van gent ja :p mss daarmee
     
  4. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    haha echt dom van me hihihihi ik zal hem ook maar eens een mailtje sturen hihihi :oops: *SCHAAM* :oops:
     
  5. Aldonza

    Aldonza Fanatiek lid

    16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Helaas....ben blijkbaar te 'oud' :confused: :( ?!
     
  6. Niet meer actief

    Het is effectief in Gent, en de reden dat ik zeg 'betrouwbaar' is omdat hij gekend is als fotograaf en sowieso niets zou kunnen misdoen wegens een reputatie hoog te houden.

    Ik ben al 2 jaar amateurmodel en ken een hoop fotografen en modellen. Het gaat hier inderdaad om een tfp shoot. Hij heeft geen ervaring met zwangerschap en hij vind dit prachtig zei hij me toen ik hem sprak maar hij weet niemand die zwanger is. De leeftijd is gewoon een indicatie... het is logisch dat hij zelf ook mooie foto's wil maken voor zichzelf en om bij te leren. Zelf is hij even oud als mij, jong dus. Ik wil niet kwetsend overkomen hoor, als je een knappe dame bent van 27 zal hij je ook aannemen maar je moet ergens een lijn trekken. Geen vrouw van 160 kilo en 48 jaar, het is niet de bedoeling dat hij dit aan de lopende band gaat doen voor iedereen. Een tfp shoot houdt in dat jij iets kan bieden zijnde jezelf als model, en in ruil daarvoor foto's krijgt op cd-rom of uitgeprint bijvoorbeeld. Hij houdt er dan foto's ook naar zijn smaak aan over, en dat is persoonlijk... Misschien ziet hij liefst een blond model, slank of wat molliger, klassiek gekleed of juist modern... geen idee. Hij wil het eens uittesten en toch een beetje selecteren of je fotogeniek bent en een mooie buik hebt bijvoorbeeld. Het gezicht is ook belangrijk.

    Hopelijk hierbij verduidelijking, verder ben ik niet verantwoordelijk voor afspraken tussen jullie en de fotograaf. Je spreekt af en doet enkel waar je je zelf goed bij voelt, en neem gewoon je man mee als je dat wil.
     
  7. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ik wist het wel gent hihi ;)
     
  8. avalon

    avalon Actief lid

    8 jan 2007
    129
    0
    0
    Gent(Belgie)
    heb hem een mailtje gestuurd,maar nog niets terug gehad.

    Kan dit? nouky?
    Mss heb ik de verkeerde emailadres gebruikt
     
  9. avalon

    avalon Actief lid

    8 jan 2007
    129
    0
    0
    Gent(Belgie)
    hey,

    Dit heb ik terug gehad als antwoord:

    Bedankt voor jouw reactie alvast. De shoots zou doorgaan te Gent zelf, maar heb nog niet beslist met wie ik al dan niet samen ga werken.
    Is er alvast enige mogelijkheid dat je topless tot naakt zou poseren? Doel van de foto's voor mij is vooral de ervaring opdoen, zowieso zal ik geen zaken online publiceren.

    Dit verandert de zaak wel :p
     
  10. Niet meer actief

    Ja dan kan ik er inkomen dat je het niet zou willen doen... Is van persoon tot persoon afhankelijk. Enige raad: doe niets waar je je niet goed bij voelt.

    Hij had mij alvast niets verteld over naakt of topless...
     

Deel Deze Pagina