Deze is met de simpelste en goedkoopste camera ever gemaakt die ik heb gehad maar heb ik wel een prijs mee gewonnen en hierdoor is Dean ook in een kinderblad gekomen als "model" bij de laatste 10 (helaas niet gewonnen maar was erg leuke ervaring!)
En deze blijf ik ook mooi vinden, al heb ik 'm zo'n 2 jaar geleden gemaakt. Ik zie hieraan gewoon wat een prachtige winterdag het was en hoe gezellig het was om lekker te wandelen samen...
ik was op mijn pc nog een paar mooie bloemenfoto's aan het zoeken maar krijg ze niet gevonden haha dus helaas pindakaas..
of een foto vanuit een andere positie nemen zodat je de lucht achterop krijgt je moet soms echt met je camera gaan liggen of op je knieen om een leuk ander beeld te krijgen..
mooie foto's! die met het kindje en de gele/oranje bloemen is ook prachtig! vaak zie je achteraf pas goed welke goed gelukt zijn en niet en een beetje met zonlicht spelen;
'stekelbloem' minpunt dat hij niet helemaal rond op de foto staat maar ik vind hem leuk vanwege de felle kleuren!
ach ik ben echt fotogek zeggen ze altijd van me dus ja kan ik een keertje los hahaha Ik vind die foto van die rozen ook erg mooi, ik vind zo leuk om als hobbyfotograaf met de simpelste dingen een mooie foto te krijgen die spreekt zeg maar. Man ik maak soms honderd foto en dan is er een waarvan ik denk JA das een mooie maar ik gooi die andere toch nooit weg haha, dat kan ik niet. Ik back up alles op Welcome to Flickr - Photo Sharing daar kan je onbeperkt backuppen voor ik geloof 25 euro of dollar per jaar, ik heb er nu 5000 foto's opstaan. Hij slaat ze daar op in origineel formaat dus ook al brand alles af, alles is meteen veilig!!
hier nog een fotogek hoor idd ik gooi ze ook nooit weg, de leukste verklein ik om te plaatsen bijv.! heb nog wel heel veel foto's om in te plakken daar blijf ik mee achter lopen!
leuke zet ik vaak op hyves (verkleint automatisch) flickr.com is wel wat voor jou dan, daar kan je ook naar linken e.d. (in verkleind formaat) maar hij slaat ze wel origineel op.
ja dat zou wel handig zijn nu helemaal als je toch steeds meer achterloopt hier nog 1 in blijdorp soms heb je net geluk met een goed moment;