mooie foto's

Discussie in 'De lounge' gestart door melisjuh30, 18 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Hahahaha zo heb ik ook een foto, maar dan van 2 olifanten. Niet geschikt voor hier.....

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik bewerk niet vaak foto's maar als ik dat doe gebruik ik photoshop elements ben er nog geen kei in maar doe het ook niet zo vaak..

3. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Ik zie hele mooie foto's voorbij komen. Zelf vind ik het vooral leuk om dieren te fotograferen. Ik bewerk mijn foto's niet, kan ook niet omdat ik nog geen bewerkingsprogramma op de computer heb :D

4. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Deze vind ik ook wel mooi :)

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    die is schattig!

6. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ook wel mooi? prachtig! die blik van die aap ook! helemaal knap zonder bewerking! ik gebruik acdsee dus een heel simpel programma, moet ook niet te ingewikkeld zijn voor mij. ;)

ja nou ben ik erg benieuwd naar de olifantenfoto :p

7. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Of deze :D

8. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Dit vind ik ook een hele mooie foto, vooral door het licht en de zwarte achtergrond!

9. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Wat een mooie foto's komen hier voorbij!

Hier mijn mooiste foto:
    Na een zware bevalling en kraamweek kon ik eindelijk gaan genieten van ons klein wondertje!

10. MamavanF

MamavanF Actief lid

4 nov 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met welke camera's maken jullie die mooie foto's? Ik wil nl ook sparen voor een goede camera

11. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Nou, nog eentje dan... Wel een heel aparte, maar juist doordat ie een beetje 'raar' is, misschien nog wel mooier geworden ;)

12. Die uil en die 2 apen, wauw!!

13. Ik vond dit zo lief.. Net alsof ze elkaar knuffelen ;)

14. ---

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oooh wat zitten er mooie foto's tussen zeg!! vooral de eerste pagina met de auto's en de zonsondergang!!

Ik bereik weing met mn standaard 8.1 mp cameraatje :) pf naja weinig...niet zulke prachtige natuur foto's...zo scherp enzo.
    maar die speigelreflexen zijn zo duur....

16. ...

17. IJs :D

18. Misschien niet zo bijzonder, maar gaat vooral om de herinnering.. Gemaakt voordat Damien werd geboren.. Ik verheugde me zoooo erg op z'n komst dat ik maar foto's ging maken van de spulletjes die ik al voor 'm in huis had ;)

19. MvdW

MvdW Niet meer actief

Prachtige foto dit zeg, kan zo uit een film komen. Een beetje een herinneringsfoto-gevoel krijg ik hierbij.

Alsof het een film is waar een kindje voor het laatst gespeeld heeft en dat je daar zo naar terugkijkt. Klinkt heel verdrietig nu ik dit zo lees, maar dit gevoel kreeg ik er gewoon bij. Pfff lastig om het uit te leggen ;)

Verder zie ik ook prachtige foto's voorbij komen. Wil toch ooit ook nog een spiegelreflex hebben....

20. MamavanF

MamavanF Actief lid

4 nov 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    @shadixxx: Prachtig allemaal zeg! Wat voor camera heb je?

Deel Deze Pagina