ik bewerk niet vaak foto's maar als ik dat doe gebruik ik photoshop elements ben er nog geen kei in maar doe het ook niet zo vaak..
Ik zie hele mooie foto's voorbij komen. Zelf vind ik het vooral leuk om dieren te fotograferen. Ik bewerk mijn foto's niet, kan ook niet omdat ik nog geen bewerkingsprogramma op de computer heb
ook wel mooi? prachtig! die blik van die aap ook! helemaal knap zonder bewerking! ik gebruik acdsee dus een heel simpel programma, moet ook niet te ingewikkeld zijn voor mij. ja nou ben ik erg benieuwd naar de olifantenfoto
Wat een mooie foto's komen hier voorbij! Hier mijn mooiste foto: Na een zware bevalling en kraamweek kon ik eindelijk gaan genieten van ons klein wondertje!
Nou, nog eentje dan... Wel een heel aparte, maar juist doordat ie een beetje 'raar' is, misschien nog wel mooier geworden
oooh wat zitten er mooie foto's tussen zeg!! vooral de eerste pagina met de auto's en de zonsondergang!! Ik bereik weing met mn standaard 8.1 mp cameraatje pf naja weinig...niet zulke prachtige natuur foto's...zo scherp enzo. maar die speigelreflexen zijn zo duur....
Misschien niet zo bijzonder, maar gaat vooral om de herinnering.. Gemaakt voordat Damien werd geboren.. Ik verheugde me zoooo erg op z'n komst dat ik maar foto's ging maken van de spulletjes die ik al voor 'm in huis had
Prachtige foto dit zeg, kan zo uit een film komen. Een beetje een herinneringsfoto-gevoel krijg ik hierbij. Alsof het een film is waar een kindje voor het laatst gespeeld heeft en dat je daar zo naar terugkijkt. Klinkt heel verdrietig nu ik dit zo lees, maar dit gevoel kreeg ik er gewoon bij. Pfff lastig om het uit te leggen Verder zie ik ook prachtige foto's voorbij komen. Wil toch ooit ook nog een spiegelreflex hebben....