Dan laat ik er toch ook maar eentje van mij zien, ik heb deze afgelopen zomer gemaakt en vond de kleuren zo mooi van elkaar afsteken. Bekijk bijlage 131314
Ik heb 'gewoon' een Nikon Coolpix P5100.. Dus geen SR ofzo, dat is mijn ding niet zo eigenlijk Misschien dat ik er ooit toch aan toegeef omdat ik dan toch wat meer mogelijkheden heb, maar voor nu voldoet mijn kleine cameraatje prima! Het is voor mij inderdaad een 'herinneringsfoto'.. Ik krijg een beetje hetzelfde idee als wat jij omschrijft, en dat heeft voor mij veel betekenis.. Niet omdat het echt is gebeurd ofzo.. Nouja, moeilijk uit te leggen omdat ik er hier niet teveel over kwijt wil Op het moment dat ik de foto maakte bewoog de schommel ook heeeel zachtjes heen en weer.. Gewoon door de wind natuurlijk, maar het was net alsof kindje zei, ik ben er nog, ik speel nog..
Ik zit het ook met tranen in mn ogen te typen.. Wat foto's met je kunnen doen.. Ik vind het zó fijn dat er een manier is uitgevonden om herinneringen op beeld vast te leggen!
Pfff weet natuurlijk niet wat precies voor een verhaal erachter zit (en dat hoef ik ook niet te weten), maar dikke knuffel in ieder geval. Inderdaad heel mooi dat je herinneringen zo vast kunt leggen.
Maarre wat een mooie foto's allemaal. Hier ook een spiegelreflex, maak er eigenlijk alleen maar foto's van Syl mee. Zonde dat ding kan zoveel meer als simpel fotograferen
Dat is ook mooier, want het gaat om het moment, maar ik ben er nog niet uit waarom deze camera zulke grijzige fotos neemt (tenminste, dat vind ik). Dan verlevendig ik de kleuren meestal een beetje. Voorbeeld: Voor:
En de laatste. Vond het wel grappig omdat je de poten ziet bewegen en de rest praktisch niet haha. En de kleuren steken mooi af!