Ik heb ook een spiegelreflex, doe dr de laatste tijd veel te weinig mee..heb ook 'n 1-dags cursus gehad. Een van mn mooiste foto's vind ik..:
Dit is er ook wel eentje waar ik trots op ben. Op vakantie in Frankrijk wakker worden met zo'n uitzicht: bizar gevoel en wonderlijk genoeg ook nog gelukt om het vast te leggen... (meer geluk dan wijsheid)
Ohw, en deze, al is ie misschien op een ietwat lugubere manier mooi... Deze is uiteraard wel bewerkt, maar alleen door de foto zwart-wit te maken op het bloemetje na. Wij bewerken trouwens altijd met Gimp (= eigenlijk een soort gratis Photoshop. Wel een beetje ingewikkeld, maar met veel uitproberen prima onder de knie te krijgen)
ok, laatste van mij... Gewoon een erg mooi plaatje, vind ik, maar eerlijk is eerlijk: een complete toevalstreffer
Hoi, wat een leuk en interessant topic zeg! Ik heb voor mijn verjaardag een SR van Canon gekregen (1000D). Dit is een van de eerste foto's die ik ermee genomen heb. Ik heb me er nog niet heel erg in verdiept, omdat sommige dingen nogal moeilijk lijken.
Wauw, er zitten echt hele mooie foto's tussen. Ik zou ook wel graag een erkende opleiding tot fotograaf willen volgen, is me nu alleen te duur.
Deze foto vind ik erg mooi. Ik heb een Nikon D40. Heb cursusboeken liggen, maar moet er nog mee aan de slag (wilde ik eigenlijk tijdens de zwangerschap al doen, maar was te ziek )
Ook een giraf: We hebben een Canon 400d met kitlens, en 50mm 1.8 lens en een zoomlens maar dies niet denderend. Heb nog wel meer foto's maar dan spam ik het topic zo vol
Ik heb exact hetzelfde met deze foto. Ik word er treurig van. Mooie foto's hier. Ben ik wel jaloers op. Ik heb er totaal geen kijk op.
Oeh leuk dit! Wij hebben een Nikon D50 en een 'gewone' Sony Cybershot met iets van 14 megapixels. Deze is met vakantie vorig jaar genomen.(Sony)