Schijtirritante verpakkingen en andere ergenissen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 21 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Je wilt een glas melk. Je pakt een pak, maar... Het pak gaat niet open. Je probeert het nogmaals. Weer niet. Je leest de tekst <-aan deze zijde openmaken -> op de andere kant. "ah, daar ligt het dus aan" Je draait je pak de andere kant op en maakt hem open. Tenminste, als dat zou kunnen. Want met geen énkele mogelijkheid is je pak melk open te maken.

Je besluit er een mes tussen te zetten. Het werkt! Het enige nadeel is dat je gelijk 10 centimeter door je melkpak heen steekt en er 1/3e deel van je halfvolle melk over je broek, schoenen en aanrecht heen zit. Dan maar geen melk, dan pakken we koffie. Lekker een beetje koffiemelk erin. In van die handige cupjes met een handig lipje. Je pakt het lipje vast, breekt hem naar beneden, en trekt hem open. Met als resultaat dat de koffiemelk in je freakin face belandt in plaats van in je koffie, je de hele dag met een branderig rood oog rondloopt. Wat een schijtuitvindingen.

En dan nog zoiets. Zit je een film te kijken, lekker relaxt. En dan, reclame, Op decibel 120 komen de maandverband en tampon ballades door je woonkamer, je schrikt dusdanig dat je bakje kaasknabbels door de kamer vliegt , je cola omvalt met als resultaat een zeiknatte bank. Gelukkig hebben we "Always maandverband met een toplaag die vocht perfect absorbeert" Kunnen we die mooi op de bank leggen, nog een lekkere kamillegeur ook.

Wie kent er nog meer van dit soort ergenissen?

2. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hihi daar was hij dan lol! :)

3. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    haha.. leuk geschreven!

4. susy26

susy26 Niet meer actief

haha erg leuk geschreven zeg! hihi maar ken het wel ja ahhh:D;)

5. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Haha Devil.
    Ik pis zowat in me broek van het lachen, nog even en ik heb ze ook nodig om te absorberen.
    Op limonade bussen zitten ook van die lekkere plastic trekdopjes, die donderen er altijd in.

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    De verpakking van:
    - Blokken kaas, vacuum verpakt, er zit een lipje aan de verpakking, maar denk maar never nooit niet dat je hem met dat lipje open krijgt. En mocht het je onverhoopt en zonder gebroken nagels lukken enge beweging in het plastic te krijgen, dan scheurt alleen het lipje eraf.....om te janken.
    Weet je, ik hoef echt niet perse zo'n lipje aan een verpakking. Maar als je hem er toch aan maakt, laat het dan ook werken!!!!

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    hier zitten de plakjes ham altijd meteen tegen de koelkast aan geplakt:) als je zo hard trekt scheurt het open en flikkert zo je ham eruit, hopla.

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Lol, leuk topic zeg ;):p

Ehm.... ja melkpakken van de lidl.... eerst de draaidop. Is te doen.
    Maar dan...... je steekt je vinger door het plastic ringetje, trekt en

PATS..... ringetje doormidden....

je pakt een mes en snijd het platic afsluitinkje rondom door met je mes maar... net iets te ver door zodat het plastic rondje in het pak valt.... getver....

9. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    je kan er een boek over schrijven ;)

of dvds uit de winkel met folie eromheen waar dan geen lipje ofzo aanzit dus dan zit je eerst een uur te frunniken voor je toch maar een schaar of mes pakt.
    speelgoedauto's die zelfs helemaal vastgeschroefd zijn in de verpakking 'jammer david wacht maar tot papa thuis is' ahhh ;)

10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Die folie j boooooooooh, heb ik altijd met de boekjes van de H&M haha. En ja, die autos zitten vastgeschroefd, heb je het los, nog 300 ijzerdraadjes eromheen gedraaid, die er eindelijk ag. dan nog 3 lagen plakband. Eindelijk die auto eruit, moeten er batterijen in. En die heb je niet! of je hebt geen schroevendraaiertje nummer xxxxxxs.

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    In de top tien vinden we ook: Margarine in een papieren wikkel.... Waarom???

Heel dat papier vet... echt smerig. Het kan toch ook in een plastic bakje? Is de boter toch ook niet slechter van geworden?

En om nog maar niet te spreken over mijn vette keukenkast door die irritante plastic fles zonnebloemolie waar de olie altijd langsdruipt....

12. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    En Hier altijd ruzie met van die haakjes waar al dubbelzijdig plakband opzit, die haakjes zijn perfect voor je handdoek.
    Ik plak zo`n haakje op de muur, hou me lange tijd vast.
    Laat los hang de handdoek eraan, handoek beland met haakje en al op de grond.
    Dezelfde pokke plakband heb je bij die wc luchtjes, die kan je aan de deur plakken dmv dat dubbelzijdige tape.
    Zit je net op de wc valt dat ding op je kop.
    Ik heb nu dat luchtverfrissertje op de stortbak liggen, denk dat ik me vriend ga vragen een spijker in de deur te slaan dan heng ik hem daaraan op.

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    of je zet hem gewoon ergens neer.

14. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    dat van die batterijen kan je ook gewoon verzwijgen, scheelt heel wat irritante geluiden :p

15. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Een pot verf waar de deksel zo goed van vast zit dat er na tien min frunniken met een schroevendraaier nog geen beweging in zit. Behalve in je oog, want daar zit de schroevendraaier inmiddels omdat je bent uitgeschoten.

Een wc rol die nog niet is gebruikt. Dat eerste velletje zit altijd zo irritant vast dat ik steevast 4 velletjes mee lostrek.

16. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    noh man, ik heb altijd, pak ik zo vel, pulleken, draaien, draait zo dehelft los weet je wel, zo halve halve rol , ziet er dan een beetje uit alsof ie uit de kringloop komt.

17. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    ik had van die nagelstickertjes zagen er zo leuk uit, ja zagen want als je ze eenmaal probeert eraf te pielen is er niks meer van over! zal vast ook wel een trucje voor zijn..

18. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    femmy, het papier dubbelvouwen helpt niet? Meestal komen de randjes dan wel los....

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    hahahahaha doet me denken aan de stickertjes bij mijn nagelstyliste. Leuke zilvere vlindertjes. Pielen pielen, tegen de tijd dat ze eraf waren waren het rupsen geworden.

20. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Lol

Deel Deze Pagina