Thanks! Klopt het gedichtje wel? Ik ben er niet zo goed in, maar veel van die gedichten die op internet staan ken ik al wel. Dus vandaar liever iets dat ik zelf maak en origineel is
Wij hebben gekozen voor: Voor de wereld ben je van ons maar voor ons ben je de wereld Wij vinden de eenvoud heel mooi. En het dekt voor ons de lading van ons traject..
Wij doen deze: 'Als verlangen werkelijkheid wordt, is geluk compleet' Vonden we wel toepasselijk omdat we 2 jaar op de 2de gewacht hebben en 3 miskramen tussendoor hadden. Bij onze zoon hadden we een gedichtje: 'Bewondering, verwondering hulpeloos en klein wat zijn wij intens gelukkig jou papa en mama te zijn'
Bedoel je misschien deze? Kwam hem net tegen: Al wat we hebben, willen we je geven,maar bovenal willen wij je leren leven!
Wij hadden het mooiste wat je kan worden is je zelf. Met gedicht: Je hebt 2 kleine handjes Geef er ons allebei een Dan leiden wij je rond, tot dat jij zegt ik kan het nu wel alleen.
Deze hadden wij ook bij lem, en aan de andere kant stond weet je wat het zo bijzonder maakt, papa heeft mama haar hartje geraakt. Bij Liv In je kamertje hebben we zitten wachten vele dagen en soms ook nachten duizend keer schreven wij jouw naam in onze adem op het raam nu lig je hier zo klein en zijn we trots, verschrikkelijk trots dat wij jouw papa en mama mogen zijn En aan de rechterkant ( nog een gedichtje omdat we niet konden kiezen) en aankondiging zin Enjoy Life Liv! Als ik dit wonder vatten wil Dan wordt mijn hart van eerbied stil Als ik jou zo zie, zo klein en teer Kan ik slechts fluisteren "dank u heer"
Zijn er nog meer meiden die mijn zelfgemaakte gedichtje willen nalezen en beoordelen? Uit twee harten een derde hart ontstaan, nu is het tijd om als gezin verder te gaan. Met liefde gemaakt, veel liefde te geven. Geniet van alle avonturen in je leven!
Mijn nichtje is inmiddels 14 jaar, maar de tekst in haar geboortekaartje is me altijd bijgebleven: De een had een jongen verwacht De ander een meisje gedacht Maar aan die wens kon ik mij niet storen Ik ben op 26 januari als meisje geboren
Wij hadden deze: Sa tear en sa unyk, wat fiele wy ús ryk. Berne út leafde, kostberder as goud. In leaf lyts berntsje oan ús tabetroud. Tige tankber en bliid binne wy mei de berte fan ús famke Zo teer en zo uniek, wat voelen wij ons rijk. Geboren uit liefde, kostbaarder als goud. Een lief klein kindje aan ons toevertrouwd. Zo dankbaar en blij met de geboorte van onze dochter. Deze vind ik ook mooi: Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam
Bij onze dochter: "Zij maakt het verschil" Bij onze zoon: "En het regent zonnestralen" Allebei titels van nummers van acda en de Munnik Verder weinig tekst of regels, behalve de naam en onze namen. Less is more