Als je begint met epileren denk ik dat je beter niet met zo'n spriraal kan beginnen, dat is een stuk pijnlijker dan de epileerapparaatjes van tegenwoordig. Als je verstandig bent laat je het eerst harsen door iemand anders, dan ben je snel van je haartjes af, en minst pijnlijk, dit valt echt heel erg mee hoor. Als dan je haartjes terug beginnen te groeien houd je het bij met een epileer apparaatje, bijv de Philips Satinelle, die is niet al te duur, 2 standen, super apparaatje, met lang snoer. ijskoelers en gekkigheid heb je echt niet nodig hoor, helemaal niet als je het eerst harst. Dan komen er steeds wat haartjes door, als je dan in het begin elke dag de haartjes die nieuw groeien weg epileert, dan blijf je steeds langer heerlijk glad!! Goed scrubben tussendoor, 3 x per week ofzo om ingegroeide haartjes te voorkomen. Omdat je haar in 3 verschillende fasen groeit, ben je nooit in één x alle haartjes kwijt, maar ze worden steeds zwakker en blijven langer weg, komen zacht terug. Suc6
Heel simpel: Crèmespoeling van Palmolive, en een scheermesje van de Action, gegarandeerd gladde en zachte benen!
ik scheer ze altijd als ik uit bad wil gaan, onder water scheer ik ze dus, nooit of te nooit irritatie, of onder de douche
dank voor je info, en dat harsen met stoppels doen of met wat langere haren, (al ben ik bang dat ikhet niet durf maar goed twordt echt drama op mijn benen)
Als je je haren wilt laten harsen, kan je ze het beste, schrik niet.. 10 tot 14 dagen laten groeien, dan blijven ze het best kleven. Stoppels zijn te kort om te harsen. Ik zou je wel adviseren het te laten doen, die zelf hars doekjes is allemaal waardeloos. Maar als je het 1 keer doet, ben je er in 1 x van af en kan je het vervolgens zelf bijhouden. Ik hars wel eens bij mezelf, als ik het ontharen in de winter heb verslaterd Met zelfgemaakte suikerwax, maar als je geen ervaring hebt raad ik je aan, het lekker te laten doen voor een keertje. Lekker glad de zomer in
Ik doe het denk ik 1x in de 3 weken. Eerste 4 x is pijnlijk, daarna niet meer. Dit ding kost geloof ik 20 euro en mooie gladde benen heerlijk