Ik zoek nieuwe ideeen, kan van alles zijn van hartig tot zoet. Van gezond tot ongezond. Zo te koop of zelfgemaakt. Vanavond hebben we een lekker stokbroodje met wat salades. Ben ook gek op bonbons en taartjes😍
Uhm... Patat oorlog met een frikadel, nachos chips met chilisaus, Toni's chocolade melk, serranoham met meloen, biefstuk van Loetje, toast filet american, bros chocoladebolletjes, verse fruitsalade met ijs en slagroom. Zo genoeg 😁😂?
Ooo ik ben sowieso dol op snacken maar hou mij meestal netjes in. Maar als ik een favoriet moet noemen is het een zoet gebakje.
Ik vergat de gevulde eieren, wraps met ham en saus, Magnum double chocolate, Haribo beertje en komkommer nog...
Chips en chocolade als het over ongezonde dingen gaat. Watermeloen en aardbeien als het over gezonde dingen gaat.
friet mayo pinda. eet het hoogstens 1x per jaar chocola, koop ik uit zelf bescherming ook nooit ijs van de ijssalon.
Sinds ik heb geleerd zelf kroketten te maken (je moet wát in hartje Frankrijk) kan ik volmondig antwoorden: mijn eigengemaakte kroketten. Ik vind ze nu zelfs in Nederland in de snackbar niet meer zo lekker...
Ik ben dol op een mini Magnum ijsje, Daim chocola, Sensations chipjes (thai sweet chili) en aardbeien.
Pure chocolade, warme brownies en lavacakejes. Maar ook toastjes met filet americain of brie. Met een rood wijntje. 😊
Ongezond: mini-pizzaatjes, stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter, lekkere dipjes van de olijvenman, borrelgarnituur. En zoet: roze koeken, bananen-eclairs van AH, chocoladepindas, of gebak. Gezond: worteltjes, wat magere kwark met een fruitprutje uit de blender, guacemole (wel met nacho's met kaas uit de oven) En een rood wijntje... Ohh al een half jaar niet op vanwege de zwangerschap.. Daar heb ik nog het meest zin in!!
het verse zelfgemaakte ijs van de ijssalon waar ik werk, kan ik echt dag en nacht eten. vooral samen met de slagroom die ze hebben en zelfgemaakte sauzen echt super lekker! Vind Hugo wijn super lekker of een mystic kersenbiertje. Filet american met toastjes, choco koekjes, ice tea. Krijg nu overal zin in haha
Chocolade taart, toastjes met brie, gerookte zalm in welke vorm dan ook, dus op een broodje, in een wrap, op een toastje, door een salade, werkelijk alles wat je samen met gerookte zalm kunt eten is heerlijk! (Vreselijk gemis nu dus ) Gamba's, (water)meloen, granny Smith appels, ham rolletjes met een fijn gesnipperd uitje en monchou. Zoals je leest van alles en ook van alles door elkaar haha