wie heeft er een leuke site waar je kerstkaarten met foto kan laten maken voor weinig? bij kruidvat zijn ze supergoedkoop!19 cent p.stuk...maar die hebben we elk jaar al en das best saai. tevens ben ik op zoek naar een leuke kerstkreet voor op de kaart!
Ik zou gewoon bij de action ofzo blanco kaartjes kopen, zelf leuke foto's maken, op internet zo goedkoop mogelijk afdrukken en zelf maken
Ik heb net even die van de kruidvat bekeken...en vind het best leuk. Ik krijg nooit foto kaartjes. Ik ga straks even een mooi rood lint kopen, die om me kat doen, en foto's maken. Zal ze leuk vinden hihi.
ik bestel ze altijd bij vistaprint en dit jaar ook weer... Ik wil een dubbele kaart in envelop, vind ik wel zo sjiek! en dat kan volgens mij nergens anders...
wij bestellen ze ieder jaar bij de hema, nouja niet ieder jaar, vorig jaar had ik geen leuke foto, maar daar kan je het ook proberen..weet niet precies hoe duur het is.. heb even gekeken, een dubbele kaart waar je gewoon ik kan schrijven is best duur..die is 2.50 en eentje gewoon alleen de foto met een kader en tekst erop die kost 0.35 cent. wel duurder dus..
http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=33045 Mijn kerstkaart van vorig jaar. Voor dit jaar weet ik het nog niet. Ik heb ze vorig jaar zelf op fotopapier geprint.
Bij blokker online 25ct per kaart... Wt een leuk kaartje Vera! Ik heb dit jaar ook zo'n kerstmannenpakje gekocht voor mijn dochter voor de kerstkaart....weet alleen nog niet hoe ik haar leuk op de foto moet zetten haha!