Grrrr...zo'n hekel aan websites die niet (goed) werken...:x Via de Kruidvat pas een kortingscode geactiveerd voor het bestellen van kerstballen met foto. Via Google Chrome wordt de pagina niet goed weergegeven, dus geprobeerd in Explorer. Daar kom je wel op de pagina en kan ik foto's uploaden. Je moet dan vervolgens de foto's kunnen bewerken, bv iets verschuiven, maar dat werkt ook niet. Foto's staan wel redelijk, dus ga je bestellen. Werkt de kortingscode niet...ZUCHT!!! Heel slechte reclame voor het Kruidvat. Zijn ws vergeten de kortingscode te activeren. Erg slordig. Ga het morgen nog maar eens proberen, maar zijn er meer mensen waarbij dit niet lukte?
Zonde, want is erg leuk. Was gisteren. Je kunt ze ook zo bestellen op de site van KV. Zijn dan 9,99, dus is te doen.
als ik ergens slechte ervaringen mee heb zijn het de kruidvat kerstballen met foto. Ze werden 2 jaar geleden pas na de kerst bezorgt en de kwaliteit was vreselijk. Ik heb m ook niet geaccepteerd... dat doe ik dus nooit maar dan ook nooit weer!
Ik vind het sowieso raar dat je aanbiedingen moet activeren, ik vergeet dat vaak. Of ik kom onverwacht toch bij het Kruidvat. Ik heb de mails daarom dus uitgezet, vind er zo niks aan. Maar die kerstballen heb ik eens bij iemand gezien, en waren inderdaad niet mooi geworden. ook kreeg ze ze pas heel erg laat geleverd.
nou laatst was ik toch erg blij, 1 stuk speelgoed voor 50% korting! heb mooie grote legodoos van 40 vr 20! maar sorry, met de kerstballen geen ervaring..maar wat ik hier zo lees is het niet echt een aanrader
ik probeer al 3 jaar aan zo'n kerstbal te komen... maar het is me tot op heden nog nooit gelukt Ik waag me dit jaar er niet eens meer aan... Ballen zijn vaak op, worden te laat bezorgd lees ik veel... bij mij zijn ze dus altijd op heb ze via een andere site besteld vorig jaar, even duur en een goede bezorging even googlen op kerstbal met foto en je komt er wel verder mee.
Ik heb deze aanbieding toch maar niet geactiveerd. Wel die van Wicked, waarvoor je met 50% korting kaarten kon bestellen voor elke voorstelling. Wil ik bestellen, kan het dus niet voor de datum waarop ik wil gaan...grrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Tip: action heeft nu ballen waar je zelf een foto in kan doen, kosten 1 euro voor 2 ballen... Ik heb er nog geen ervaring mee, maar zag ze op de site staan