Mooie hemdjes tegen inkijk

Discussie in 'De lounge' gestart door Oilell, 25 mei 2025 om 14:06.

1. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.238
    4.464
    113
    Vrouw
    Ik heb 2 vrij laag uitgesneden jurkjes gekocht. Nu ben ik opzoek naar fijne en mooie hemdjes die er onder zouden kunnen (al vind mijn man dat onzin :roflmao:). Ik denk dat een rechte bovenkant het mooist zou zijn, want de jurken hebben allebei een V-hals. De ene is blauw/groen, de andere zwart.

Het moet dus echt een mooi hemdje zijn, geen ondergoed kwaliteit. En mijn borsten moeten er in passen (75J), dus satijn is vaak uitgesloten omdat het niet meerekt. Het hemdje wat ik er onder bedacht had, sluit vrij hoog.

Wie heeft er een fijn zittend merk/model?

2. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.224
    15.021
    113
    Vrouw
  3. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.649
    4.004
    113
    Vrouw
    Ik doe eigenlijk altijd gewoon topjes met spaghettibandjes of zo net iets bredere bandjes aan. Meestal van de Hema of zeeman, al vallen die niet echt onder speciaal mooi, ze zijn gewoon van t-shirt stof en rekken goed mee, rechte hals ook. Heb ze in heel veel kleuren dus kijk gewoon wat ik die dag het mooiste vind passen.
    Maar ik zou dus zoeken naar topjes ipv onderhemdjes, daar zitten ook mooiere exemplaren tussen.
    Wat ik ook soms doe is een steekje naaien zodat de decolleté net wat minder diep is, of een veiligheidsspeldje steken afhankelijk van de stof en het motiefje
    En ik heb meestal een veiligheidsspeldje mee voor als het dieper uitvalt dan ik dacht toen ik het thuis aandeed 2 min voor vertrek :p

Neuzeke vindt dit leuk.
  4. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.334
    689
    113
    Utrecht
    Een beha-topje/bovenstukje draag ik wel onder laag uitgesneden shirts of jurkjes. Vooral als het warm weer is. In de winter draag ik dan wel een hemdje eronder.

5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.973
    33.650
    113
    Action!
    Deze heb ik altijd. Met dat kant tussen je borsten.
    Geloof €3 dus proberen waard.
    Dolce Bella heet het.
    upload_2025-5-25_17-46-52.png

6. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.399
    5.305
    113
    Ik heb zelf de longfit Anna singlets van bamboobasics (als ondergoed), zij hebben ook hemdjes met spaghettibandjes. De zwarte singlets, die ik heb, blijven mooi en rekken supergoed mee, ik heb bh-maat 70J en draag een L van de hemdjes en een XL van de bh-topjes, die ik als slaapbh gebruik. (om zo te dragen uiteraard niet heel ondersteunend voor mijn omtrekmaat, maar omdat ze zo goed rekken, sluiten ze liggend alsnog goed aan en zijn ze heerlijk zacht om in te slapen)
    De hemdjes: https://bamboobasics.com/collections/dames-singlets
    dit zijn mijn slaapbh’s, mocht je dat ook willen weten: https://bamboobasics.com/products/seamless-bra-nova-2-pack-tan

Oilell vindt dit leuk.
  7. DisneyMama

DisneyMama Bekend lid

7 nov 2013
    829
    442
    63
    Ik heb ook van die inzetstukjes maar ook hemdjes van de we fashion. Deze werken beide voor mij wel goed bij jurkjes.

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.746
    1.073
    113
    Bij de zeeman hebben ze spaghetti hemdjes met kant bovenaan. Deze aan onder blousjes en lage jurkjes. Hebben ze in veel kleuren.

Deel Deze Pagina